Hop til indhold

Den Anden Fredagsbar SEPTEMBER - Fredag 18/9 kl. 17-23 holder vi atter hygge-fest med Blowjob Bingo og halløj HURRA! Denne gang i VALBY

Featured Replies

Skrevet
LystTilSM skrev, for 2 timer siden:

Rap i måsen er nu ikke så ringe når det er Lady Hera som uddeler dem

Det er muligt... Men kan jeg vælge (og det kan jeg 😉), så vil jeg altså hellere have hende om på ryggen! 😍

Redigeret af Refresh

• Svar 88
  • Visninger 5.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Du vil blive savnet.

• Camilla sexy milf
    Camilla sexy milf

Måske jeg sku ta chancen en dag😍🙏🏼

• Pink Peach
    Pink Peach

Det er også sådan jeg bedst kan lide opmærksomheden. Alene kvinde ombejlet af mænd med stive pikke 🥹🤤 lidt prima donna nykker har man vel 🥹 Men jeg har dog planer om snart at dele opmærksomheden med e

Postede billeder

Skrevet
Voksen55 skrev, for 14 timer siden:

Men jeg har da læst om en af deltagerne tage rejsen den modsatte vej, for en god oplevelse 😁.

Det var bestemt roadtrip værd at tage til Skjern for oplevelsen der.😅

Camilla sexy milf skrev, den 27.8.2026 at 10:31:

Måske jeg sku ta chancen en dag😍🙏🏼

Meget gerne, så jeg ikke skal på endnu et roadtrip😉

Pink Peach skrev, for 10 timer siden:

Så vil jeg anbefale en alene time

Det er jo ingen garanti for at det ikke sker noget vildt 😂

Skrevet
Swarley skrev, for 23 minutter siden:

Det var bestemt roadtrip værd at tage til Skjern for oplevelsen der.

For sørensen... Hvis det afholdes i Skjern igen, så skal i nok regne med at jeg kommer for sent!

Har været i Skjern tre gang og vi er kørt forkert, hver eneste gang 🤣😂🤣

Skrevet
Refresh skrev, for 4 minutter siden:

For sørensen... Hvis det afholdes i Skjern igen, så skal i nok regne med at jeg kommer for sent!

Hvad med at få en bedre navigatør 😂 de gange jeg har været i Skjern har jeg da altid fundet stedet 😊

Skrevet

I slipper desværre ikke for mig denne gang - tøjkrisen er startet som sædvanlig 💃

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 6 minutter siden:

I slipper desværre ikke for mig denne gang - tøjkrisen er startet som sædvanlig 💃

Nu skal jeg hjælpe... Småt er godt og hvis valget er mellem hægter og tryklåse, så vælg det med tryklåse!

Tak mig senere 😉

Glæder mig til at møde dig 🥰

Skrevet

Nu skal jeg hjælpe... Småt er godt og hvis valget er mellem hægter og tryklåse, så vælg det med tryklåse!

Det må jeg have i ménte😋

Glæder mig til at møde dig 🥰

Og i lige måde 😉

Skrevet
Mister12 skrev, for 21 minutter siden:

Hvad med at få en bedre navigatør 😂 de gange jeg har været i Skjern har jeg da altid fundet stedet 😊

Første gang var der GPS'en der viste os på afveje... Næste gang vidste bedstefar præcis hvilken vej vi skulle (NOT! 🫣) og sidste gang var der uheld, så vi endte med at vente længe og måtte tage en stor omvej 🤣

Vi er blevet stemplet som de sorte får i familien, der aldrig kan komme til tiden...

Skrevet
Refresh skrev, for 59 minutter siden:

Det sker ikke for mig, jeg har den bedste navigatør, han kender vejen 😉

Skrevet
Refresh skrev, for 12 minutter siden:

Måske vi bare kunne lave en jysk udgave af Fredagsbar i Skjern 😁😉.

Måske bare hver 3 gang 🤩

[email protected] skrev, for 14 timer siden:

Du skal være mere end velkommen. Det kommer til at blive holdt i Valby fremadrettet og det er mig der står for det. Jeg regner med at jeg finder en dato i nov igen sådan at det bliver holdt hver anden måned. Jeg er selv fra Sdr Jylland og det er derfor der kommer til at gå lidt tid imellem hver fredagsbar.

[email protected] skrev, for 14 timer siden:

Du skal være mere end velkommen. Det kommer til at blive holdt i Valby fremadrettet og det er mig der står for det. Jeg regner med at jeg finder en dato i nov igen sådan at det bliver holdt hver anden måned. Jeg er selv fra Sdr Jylland og det er derfor der kommer til at gå lidt tid imellem hver fredagsbar.

Swarley skrev, for 44 minutter siden:

Det sker ikke for mig, jeg har den bedste navigatør, han kender vejen 😉

Ellers må i skrive.... Så sender jeg nogle raketter op i kan styre efter 😉🤩

Skrevet

Ja har nu modtaget besked fra "Valby Connie" om jeg kan deltage i fredagsbaren 😂

Da det nu er et "nyt sted" regner jeg ikke med at de deltagende forventer kage 😋

Skrevet
Mister12 skrev, for 6 minutter siden:

Da det nu er et "nyt sted" regner jeg ikke med at de deltagende forventer kage 😋

I dine drømme 😂, ingen fredagsbar uden brownies eller klejner😁 alså med mindre en bestemt deltager 🤣

Skrevet
[email protected] skrev, for 16 timer siden:

sådan at det bliver holdt hver anden måned.

Så er der også mere at se frem til😊

[email protected] skrev, for 16 timer siden:

Jeg er selv fra Sdr Jylland

Og mig der har en svaghed for jyske kvinder🥰

Skrevet
Swarley skrev, for 47 minutter siden:

I dine drømme 😂

Drømmer nu mere om 🌹 pt 😂

Skrevet
Mister12 skrev, for 3 timer siden:

Da det nu er et "nyt sted" regner jeg ikke med at de deltagende forventer kage

Tænk det lød fuldstændig som om du sagde "ingen kage"!?!

Jeg må få renset de ører...

Skrevet
[email protected] skrev, den 25.8.2026 at 07:00:

Ihhhh hvor jeg glæder mig til at se jer alle sammen igen ♥️

JenniferRomantica skrev, den 26.8.2026 at 14:00:

Mig slipper i ikke for🤷🏼‍♀️❤️.

SiaUngQ skrev, for 21 timer siden:

Tre kvinder @[email protected] @JenniferRomantica og @SiaUngQ og måske en fjerde hemmelig kvinde siger rygterne. 🤫😁 Det bliver en festlig aften kan jeg mærke, ikke underligt at halvdelen af pladserne allerede er røget. 🤩🤭

Skrevet
Mister12 skrev, for 19 timer siden:

Det kan du godt glemme du kommer bare igang med at nulre nødder 🌰 😉

Hvis der ikke er kage så er der ingen alenetid til dig 😜 Det er rygtet blandt kvinderne. 🤭

Skrevet

Så fik jeg også meldt mig til, ser frem til at se det nye sted og hilse på nye som på gl deltager. Og selvfølgelig de dejlige værtinder @[email protected] @JenniferRomantica og @SiaUngQ. Selv med disse 3 dejlige jyske piger, bliver det ikke en gentagelse af min 3 jyske piger i streg samme aften.😊

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Det kan du godt glemme du kommer bare igang med at nulre nødder 🌰 😉

Nu har jeg lige besøgt en af de nævnte værtinder 😂 ved ikke rigtigt om mine nødder er til at nulre lige nu 😈

Skrevet
Mister12 skrev, for 8 timer siden:

Nu har jeg lige besøgt en af de nævnte værtinder 😂 ved ikke rigtigt om mine nødder er til at nulre lige nu 😈

Jeg springer over, hvis der er glasur på kagen... 🤢

Skrevet
  • Author
[email protected] skrev, den 28.8.2026 at 21:05:

Under et andet navn, skal måske lige med i den forklaring 😉
- - -

Hej alle. Eva her.

Anja som er værtinde for denne og sidste DenAndenFredagsbar har ikke "købt navnet" eller llign. Så det er ikke heeeelt rigtigt at det er Anja der kommer til at stå for det fremover og i Valby, ganske enkelt fordi dette er den sidste DenAndenFredagsbar.

Da jeg har trukket mig fra at være en del af DenAndenFredagsbar fremadrettet, idet mit fokus ligger andetsteds, og det nu må være nogen andres tur efter mere end fire år som idékvinde, værtinde og tovholder, syntes jeg at hvis nogle andre havde lyst til at fylde det tomrum ud, så ville jeg gerne støtte det så godt jeg kunne.

Da konceptet som I kender det nu, er udviklet løbende gennem tiden så får det jo nok også sit eget liv videre, og måske nogle af reglerne bliver ændret eller konceptet forbedret. Lad os kalde det for et kvalificeret gæt.
De grundværdier der for mig har været helt elementære og "ikke til debat" mht. konceptet og hvem der kan deltage og hvorfor, har været fundamentet for først Evas Fredagsbar og fulgte med da vi omdøbte det til DenAndenFredagsbar.
Det er noget jeg ønsker at beskytte og bevare intakt.

Anja har idéer til hvordan det skal være anderledes, hvilket gør at alle dem der gennem fire år har kendt og vidst hvad konceptet har været, skal være helt fuldt ud klar over at det IKKE er det samme som før og ikke kun lokationen der er ændret.

Som Anja/Hera så lige desværre fik skrevet lidt hurtigt uden at have talt med mig, om at det fremover er hende og i Valby er kun delvist sandt.
Denne overgangs-Fredagsbar i september, kan måske betragtes som at stafetten gives videre.

Så blev det afsløret før planlagt, og ikke på DenAndenFredagsbar.dk om et par uger, og sådan er det jo bare.
Hjemmesidens tekst bliver ændret, og jeg vil gætte på at der på forsiden kommer til at være en slags henvisning til "her er et alternativ" indtil hjemmesiden lukkes permanent.

Anja: Hvad kommer den nye Fredagsbar i Valby til at hedde?
Jeg tænker at dem der måske læser med og ikke kan deltage denne gang måske kunne have glæde af at vide det.

Rigtig god feeeest om nogle fredage allesammen!
Og tak for de mere end fire år der har været.
Jeg savner jer lidt allerede...

Gramsekram og Low-Fives
Eva

PS: Alle jer der lige nu følger denne profil (DenAndenFredagsbar) her på Eroguide skal måske lige klikke på "følger Anja/Hera" da I jo ikke bliver automatisk overført.

Redigeret af DenAndenFredagsbar

Skrevet

DenTredjeFredagsbar? 🤔

Må indrømme at jeg er en lille smule forvirret, men krydser blot fingre for at der fortsat vil blive holdt arrangementer i den stil, da det er noget unikt og sjovt...

Jeg har i hvert fald budt ind som praktisk gris, hvis der mangler hænder.

Tak til Eva og 1966 og hvem der ellers har stået trofast bag de sidste år og tak til Anja for at have lyst til at bære stafetten videre i den ene eller anden form 🙏

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 41 minutter siden:

Ønsker jer alle en rigtig god aften 🙂 Jeg kommer ikke denne aften, og deltager heller ikke fremover.

DenAndenFredagsbar skrev, for 6 timer siden:

- - -

Hej alle. Eva her.

Anja som er værtinde for denne og sidste DenAndenFredagsbar har ikke "købt navnet" eller llign. Så det er ikke heeeelt rigtigt at det er Anja der kommer til at stå for det fremover og i Valby, ganske enkelt fordi dette er den sidste DenAndenFredagsbar.

Da jeg har trukket mig fra at være en del af DenAndenFredagsbar fremadrettet, idet mit fokus ligger andetsteds, og det nu må være nogen andres tur efter mere end fire år som idékvinde, værtinde og tovholder, syntes jeg at hvis nogle andre havde lyst til at fylde det tomrum ud, så ville jeg gerne støtte det så godt jeg kunne.

Da konceptet som I kender det nu, er udviklet løbende gennem tiden så får det jo nok også sit eget liv videre, og måske nogle af reglerne bliver ændret eller konceptet forbedret. Lad os kalde det for et kvalificeret gæt.
De grundværdier der for mig har været helt elementære og "ikke til debat" mht. konceptet og hvem der kan deltage og hvorfor, har været fundamentet for først Evas Fredagsbar og fulgte med da vi omdøbte det til DenAndenFredagsbar.

Anja har idéer til hvordan det skal være anderledes, hvilket gør at alle dem der gennem fire år har kendt og vidst hvad konceptet har været, skal være helt fuldt ud klar over at det IKKE er det samme som før og ikke kun lokationen der er ændret.

Som Anja/Hera så lige desværre fik skrevet lidt hurtigt uden at have talt med mig, om at det fremover er hende og i Valby er kun delvist sandt.
Denne overgangs-Fredagsbar i september, kan måske betragtes som at stafetten gives videre.

Så blev det afsløret før planlagt, og ikke på DenAndenFredagsbar.dk om et par uger, og sådan er det jo bare.
Hjemmesidens tekst bliver ændret, og jeg vil gætte på at der på forsiden kommer til at være en slags henvisning til "her er et alternativ" indtil hjemmesiden lukkes permanent.

Jeg tænker at dem der måske læser med og ikke kan deltage denne gang måske kunne have glæde af at vide det.

Gramsekram og Low-Fives
Eva

PS: Alle jer der lige nu følger denne profil (DenAndenFredagsbar) her på Eroguide skal måske lige klikke på "følger Anja/Hera" da I jo ikke bliver automatisk overført.

UPS… jeg er motionsmongol, så jeg kendte ikke lige reglerne for stafet, så jeg glemte at vente på den blev givet videre.

for at holde os til temaet, så bliver navnet ændret via teambeslutning.

Alt andet kan vel tages over pb i tilfældet af at der er nogle overdragelses informationer.

DenAndenFredagsbar skrev, for 6 timer siden:

- - -

Hej alle. Eva her.

Gramsekram og Low-Fives
Eva

UPS… jeg er motionsmongol, så jeg kendte ikke lige reglerne for stafet, så jeg glemte at vente på den blev givet videre.

for at holde os til temaet, så bliver navnet ændret via teambeslutning.

Alt andet kan vel tages over pb i tilfældet af at der er nogle overdragelses informationer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.