Hop til indhold

Den Anden Fredagsbar SEPTEMBER - Fredag 18/9 kl. 17-23 holder vi atter hygge-fest med Blowjob Bingo og halløj HURRA! Denne gang i VALBY

Featured Replies

Skrevet
Camilla sexy milf skrev, for 7 timer siden:

Måske jeg sku ta chancen en dag😍🙏🏼

Tænker egentlig ikke at der er så meget chance i det... Der er jo ikke noget pres for at man hverken sælger eller smider noget i bingo puljen (går jeg stærkt ud fra), så det værste der kan ske er at du bruger en aften på at finde ud af det ikke var noget for dig 🥰

Og hvem ved om der sker noget lækkert 😍

Jeg har kun været med en enkelt gang og var fast besluttet på at det bare skulle være hygge, men det var der da heldigvis en dejlig kvinde der fik forpurret 🤣😈🔥

• Svar 88
  • Visninger 5.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Du vil blive savnet.

• Camilla sexy milf
    Camilla sexy milf

Måske jeg sku ta chancen en dag😍🙏🏼

• Pink Peach
    Pink Peach

Det er også sådan jeg bedst kan lide opmærksomheden. Alene kvinde ombejlet af mænd med stive pikke 🥹🤤 lidt prima donna nykker har man vel 🥹 Men jeg har dog planer om snart at dele opmærksomheden med e

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

det der med rabat er vist bare ønsketænkning fra @Refresh😋😂..

Du skal sku' da også bare ødelægge en god historie med fakta! 😢

Skrevet
Refresh skrev, for 41 minutter siden:

Og hvem ved om der sker noget lækkert 😍

Har aldrig været til fredagsbar uden der er sket noget lækkert for mig😍

Refresh skrev, for 43 minutter siden:

men det var der da heldigvis en dejlig kvinde der fik forpurret 🤣😈🔥

Så du siger du ikke hyggede dig med den dejlige kvinde 🙃

Skrevet
Swarley skrev, for 14 minutter siden:

Så du siger du ikke hyggede dig med den dejlige kvinde 🙃

Det var mere overvældende end egentlig hyggeligt 😉🤪🔥

Skrevet

Så for sørensen!

Så er tilmeldingen bekræftet.

Let's get ready to ruuuumble 🔥🤪🥳

Skrevet

Jeg er tilmeldt. Det skal nok blive hyggeligt.

Skrevet

Det er om at nå det inden de 12'pladser for handyr er taget.

Jeg har sikkert mig min plads blandt de skønne mennesker ☺️

Skrevet
Pink Peach skrev, for 2 minutter siden:

Nu er det mig der føler mig udenfor 🥲

Jamen det skal du da ikke gøre, er da sikker på der er plads til en dejligt kvinde som dig 🥰

Skrevet
Mister12 skrev, for 8 minutter siden:

Jamen det skal du da ikke gøre, er da sikker på der er plads til en dejligt kvinde som dig 🥰

Vil rigtig gerne til fredagsbar, men det kan ikke lade sig gøre for mig desværre 🥹

Skrevet
Pink Peach skrev, for 27 minutter siden:

Vil rigtig gerne til fredagsbar, men det kan ikke lade sig gøre for mig desværre 🥹

Det er en ærgerligt, du ville nyde det, og passe så fint ind i gruppen af skønne kvinder 😍

Skrevet
Pink Peach skrev, for 44 minutter siden:

Nu er det mig der føler mig udenfor 🥲

Stakels dig... Du må nøjes med lidt opmærksomhed på torsdag 😈🔥🤪😘

Skrevet
Refresh skrev, for 35 minutter siden:

Stakels dig... Du må nøjes med lidt opmærksomhed på torsdag 😈🔥🤪😘

Det er også sådan jeg bedst kan lide opmærksomheden. Alene kvinde ombejlet af mænd med stive pikke 🥹🤤 lidt prima donna nykker har man vel 🥹

Men jeg har dog planer om snart at dele opmærksomheden med et par frække kvinder. Men I må følge med herinde og vente på mere info 😜

Skrevet

Ser også frem til dagen nu hvor bekræftigelsen er i hus, gik jo glip af den sidste med en så dårlig begrundelse som at jeg ikke var i landet 😋

Skrevet

Tænker på om der er noget system i disse Fredsgsbar?

Da lokationer jo ikke er lige om hjørnet, men at deltagelse i arrangementet lyder som noget der ville være både hyggeligt og 'udviklende'🫣😘 i.

Jeg er desværre forhindret i at deltage i denne fredagsbar, men vil da gerne gøre en indsats for at deltage senere, selv om der er langt fra Skjern til hovedstaden. Men jeg har da læst om en af deltagerne tage rejsen den modsatte vej, for en god oplevelse 😁.

God weekend 🥰

Skrevet

Så i kære mandfolk, nu er halvdelen af pladserne optaget…. Så skynd jer at bestille en plads…. Det bliver en sjov, fræk og spændende aften😉

Måske man er så heldig at damen her, har sørget for trøstepræmier🤣

Skrevet
Voksen55 skrev, for 1 time siden:

Tænker på om der er noget system i disse Fredsgsbar?

Da lokationer jo ikke er lige om hjørnet, men at deltagelse i arrangementet lyder som noget der ville være både hyggeligt og 'udviklende'🫣😘 i.

Jeg er desværre forhindret i at deltage i denne fredagsbar, men vil da gerne gøre en indsats for at deltage senere, selv om der er langt fra Skjern til hovedstaden. Men jeg har da læst om en af deltagerne tage rejsen den modsatte vej, for en god oplevelse 😁.

God weekend 🥰

Du skal være mere end velkommen. Det kommer til at blive holdt i Valby fremadrettet og det er mig der står for det. Jeg regner med at jeg finder en dato i nov igen sådan at det bliver holdt hver anden måned. Jeg er selv fra Sdr Jylland og det er derfor der kommer til at gå lidt tid imellem hver fredagsbar.

Skrevet

Hvis nogle af de kære deltager har nogle gode ideer til nem varmt mad så må i meget gerne byde ind. Husk Valby har ikke en ovn/ kogeplader men kun en mikrobølgeovn.

Hilsen

H

Skrevet
[email protected] skrev, for 2 timer siden:

Måske man er så heldig at damen her, har sørget for trøstepræmier

Bare det ikke er noget med rap i måsen 😱

Eller altså... 🫣🤪

Skrevet
Refresh skrev, for 44 minutter siden:

Bare det ikke er noget med rap i måsen 😱

Eller altså... 🫣🤪

Rap i måsen er nu ikke så ringe når det er Lady Hera som uddeler dem

Skrevet
Pink Peach skrev, for 11 timer siden:

Det er også sådan jeg bedst kan lide opmærksomheden. Alene kvinde ombejlet af mænd med stive pikke 🥹🤤 lidt prima donna nykker har man vel 🥹

Men jeg har dog planer om snart at dele opmærksomheden med et par frække kvinder. Men I må følge med herinde og vente på mere info 😜

Ja det er typisk, bare kræve... Så skal man pludselig præstere en rejsning og alt muligt vildt! 😱

Vi er faktisk nogen der bare gerne vil nusses og ligge i ske 😇

Redigeret af Refresh

Skrevet
[email protected] skrev, for 2 timer siden:

Hvis nogle af de kære deltager har nogle gode ideer til nem varmt mad så må i meget gerne byde ind. Husk Valby har ikke en ovn/ kogeplader men kun en mikrobølgeovn.

Hilsen

H

Ville lige nævne det ikke bliver en hel aftens bar for mig denne gang, grundet arbejde, så regn en fra på maden, men er der så længe jeg kan... omkring 20:30-21 ca bliver jeg nødt til at løbe og har mad på arbejdet😉

Skrevet
Refresh skrev, for 29 minutter siden:

Ja det er typisk, bare kræve... Så skal man pludselig præstere en rejsning og alt muligt vildt! 😱

Vi er faktisk nogen der bare gerne vil nusses og ligge i ske 😇

Så vil jeg anbefale en alene time og ikke et jubilæums gangbang 😂

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

Så vil jeg anbefale en alene time og ikke et jubilæums gangbang 😂

For hulen da... Til den pris troede jeg det var en cuddle puddle!

Nå, jeg må få det bedste ud af det 🤣😂🤣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.