Hop til indhold

Nysgerrig på frk.f i Viborg ?

Featured Replies

Skrevet

Ja har været forbi og prøvet begge hver især. Frk F var en dårlig oplevelse. Kold, stresset og meget metodisk. Og en krop der på ingen måde var tiltrækkende. Burde være gået igen men….🤦🏽

Den nye var en ok oplevelse. Hun var mega liderlig og var med på alt jeg kunne nå på 20 min. Hun tiggede nærmest om mere men frk F nærmest væltede ind i rummet da tiden var gået og bavlede op om at ja tiden var gået. Frk A bad hende gå ud men der var det sjove sgu gået fløjten. Jeg insisterede dog på at få et hurtigt blow så jeg ikke skulle gå med uforrettet sag hvilket jeg fik.

Jeg kommer ikke igen og det skyldes Frk F!

Skrevet
liderlig30 skrev, for 6 timer siden:

kan du beskrive hendes ven

Det tænker jeg de selv kan

liderlig30 skrev, for 13 timer siden:

kan du beskrive hendes ven

Tænker jeg de fint selv kan

Skrevet

Jeg var forbi Frk.f for et par uger siden, og det var lidt samme oplevelse, hun er egentlig sød og i mødekommende, men man følte man var med i et rekord forsøg, så om det er hendes tidsplan der er lidt for stram eller hun kører konceptet "ind, ud næste" skal jeg ikke sige, så der er heller ikke chance for genbesøg fra min side.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.