Hop til indhold

Kan ikke finde annoncer for Natthida/ Horsens? - erfaringer ?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle annoncer på fra Natthida Horsens kan kun finde hende på Facebook

Er der nogle som har erfaring fra stedet

Evt privat mail

Skrevet
  • Author

På hendes Facebook er hun nu ret udfordret klædt så mon ikke der er mere at komme efter

Skrevet

Jeg var forbi for ca, 3 år siden vil jeg tro. Jeg fik B2B med hj. Det var en thai, som kun var der en kort periode. Hvem og hvordan det er i dag, ved jeg ikke. Men mon ikke der er mulighed for massage mellem benene😁

Skrevet

Natthida er i min optik en rigtig pæn og sød dame, som giver udmærket massage,. Ja hun kan godt lide at se lidt sexet ud på sine billeder på Facebook, men det er lidt for sjov, hun er kun til hj.

Men hun har i en længere periode haft en hjælper (mener hun hedder Anna), som er til mere, og iøvrigt rigtig sød.

Skrevet

Natthida er en smuk Quinde... god med hendes hammermassage. ... drømme frækt kan man jo altid gøre med hende i tankerne.

Anna er også dygtig til massage og en dejlig krop selvom jeg kun har set hende have tøj på...blev tilbudt lidt mere, men ikke fuld pak.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.