Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var lige hos Gip idag det jo helt vild så lækker og fræk hun er.

Fik det hele samt massage og det er hun også super god til.

Kæmpe thumps up herfra.

Havde helt glemt hvor god hun er.

Skrevet
  • Author

Det engelske er fint

Dansk knap så godt men ok

Dog er det franske helt i top😀

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hvad er hendes alder ca. Tror du. ? Har stadig til gode at prøve en god thai massage med det hele.

Skrevet
  • Author
gez3 skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelsen. Hvad er hendes alder ca. Tror du. ? Har stadig til gode at prøve en god thai massage med det hele.

Et gæt kunne være først/midt i fyrrerne.

Meeen hun har en virkelig lækker slank krop uden og være tynd.

Skrevet

Ja okay. Er selv 32. Så det er nok lidt for gammel til mig. Selvom det frister :)

Skrevet
gez3 skrev, den 24.8.2026 at 22:18:

Ja okay. Er selv 32. Så det er nok lidt for gammel til mig. Selvom det frister :)

Jeg er samme alder som dig og jeg har besøgt Gip utallige gange. Hun er med på alt!

Skrevet
dickens skrev, den 24.8.2026 at 17:00:

Det engelske er fint

Dansk knap så godt men ok

Dog er det franske helt i top😀

Hendes græske færdigheder er endnu bedre. ☺️

Skrevet
  • Author
Schwartz Nielsen skrev, for 4 timer siden:

Hendes græske færdigheder er endnu bedre. ☺️

Ja det fandt jeg ud af da jeg besøgte hende igen idag.

Og hun nyder da det græske helt vildt.

Skrevet
gez3 skrev, den 24.8.2026 at 22:18:

Du går glip af noget hvis du fokuserer på Gibs alder. Hun er så fit, og noget af det frækkeste du kan komme i nærheden af når det er Thai

Skrevet

Jeg har var forbi gib i går, og det var igen en super oplevelse. Havde lyst til give den Max gas og der er ingen som gib der bare sutter/gagger og tager imod og vil have mere og mere. Lidt sjovt at få hende til at sprøjte, hun advarer at der er meget væske i hende og det skal jeg da lige love for. 🫣

Eneste minus var at jeg kom til at sende en klat lige i øjet på hende, som sved lidt i øjet.

Massage er hun også super dygtige til.

Vær god ved hende drenge. Hun er sku en ener.

Skrevet

Jeg var sjovt nok også forbi Gib i går, men, det må have været før @The jyde , da hun fint kunne se på begge øjne 😄

Jeg fik også en rigtig god omgang, hvor jeg først fik suttet min pik med massere af gag og savl. Jeg kneppede hende hårdt i alle huller, særligt fik hendes røvhul en ordentlig omgang.

Og afslutning med Gib på knæ og åben mund og tunge ude. Det er så frækt at se på.

Altid en fornøjelse hos Gib.

Skrevet

@udinaturen jeg havde booket ved 12 tiden. Så om det var før eller efter, det ved du?😜 men ja det er en fornøjelse at lege med hende. Hun er sindssyg frækt. Jo vildere det er, jo mere grasy bliver hun. 😜

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.