Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvis man skulle komme i nærheden af Viborg så er Line, som hun kalder sig, bestemt værd at besøge

Jeg har haft besøg af hende et par gange og kommer bestemt til at besøge hende igen.

Hun har grænser, men de er få, og hun kan virkelig tage imod en pik i alle indgange😏

Der er link til det gangbang hun holder her:

https://annoncelight.dk/showad/457383

Skrevet

Det ser da ikke ud til at hun afholder gangbang når man klikker ind på hendes annonce.

Men det lyder godt, at hun er et besøg værd.

• 2 weeks later...
Skrevet
hamselv94 skrev, den 24.8.2026 at 16:06:

Hvis man skulle komme i nærheden af Viborg så er Line, som hun kalder sig, bestemt værd at besøge

Jeg har haft besøg af hende et par gange og kommer bestemt til at besøge hende igen.

Hun har grænser, men de er få, og hun kan virkelig tage imod en pik i alle indgange😏

Der er link til det gangbang hun holder her:

https://annoncelight.dk/showad/457383

Kan du uddybe besøget? Passer billederne med virkeligheden ? Så du har både besøgt hende og du har haft hende hjemme hos dig?

Jeg kan se at du oprettede dig samme dag som din anmeldelse? Så det var så godt du simpelthen ville oprettes herinde for at fortælle om det?

Redigeret af Mrking

Skrevet

Hun ligner squ da en der er helt brugt eller haft et hårdt liv. Ellers tak.

Skrevet
Alonzo skrev, den 8.9.2026 at 01:18:

Hun ligner squ da en der er helt brugt eller haft et hårdt liv. Ellers tak.

Hvad er det som får dig til at skrive en negativ personlig betragtning om en glædes pige du aldrig har mødt?

Skrevet
Resp skrev, for 3 timer siden:

Hvad er det som får dig til at skrive en negativ personlig betragtning om en glædes pige du aldrig har mødt?

Du har ret og jeg siger undskyld. Men det er resultatet af at have en attitude som hendes. Hun skriver "Du skal være dansk" Kan hun definere hvad dansk er? Det er selvfølgelig hendes liv og hendes valg, men nogen kan føle sig stødt af at læse sådan noget. Nogle piger skriver "jeg vælger mine kunder" eller noget i den stil eller spørg om etnicitet når man rækker ud til dem og det synes jeg er helt fair. Det har jeg oplevet, men at skrive det i en annonce synes jeg er lidt langt ud.

Skrevet
Alonzo skrev, for 2 timer siden:

"Du skal være dansk"

Det handler som alt andet her i livet om at få afstemt forventningerne og her gør hun jo bare klart at hun kun modtager dansker, det kunne være formuleret på mange andre måder, men de forskellige forslag du kommer med vil både du og hende spild deres tid med unødigt kommunikation, i form af flere unødvendige mails/sms frem og tilbage.

Så i stedet for at tage det negativt, så se det positivt. Du kan hurtigt se at det ikke er hende du skal besøge og finde det helt rigtige match til dig.

Tag nu f.eks at nogle GP skriver at de kun modtaget gæster der er over 30 år, så er det også en vigtig ting at gøre opmærksom på i annoncen, hvis man er en ung mand på 25 år med stå pik, så kan vedkommende hurtigt spring videre......

Tydelig kommunikation er til gavn og glæde for både GP og gæsterne.

Skrevet

Hun modtager kun gæster op til 50 år. Jeg er dansk 60 år og synes hun ser spændende ud 😋

Men accepterer da fuldstændig hendes annoncering, og vil da aldrig spørge hende om noget, ej heller brokke mig med negative kommentarer om dette 🤗

Hendes valg 🙏

Redigeret af KalundborgMature
Tilføjelse

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.