Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden besøgt Nong nogle gange, måske er det derfor hun “giver slip”

Det er en fornøjelse at være sammen med hende, hun giver sig hen og giver tydeligt udtryk for hvad hun vil og når vi skal en anden vej

Jeg kan varmt anbefale https://annoncelight.dk/showad/244788

Skrevet
  • Author

Nong er ejer, jeg tror det er meget Aarhus priser, men jeg får nok lidt stamkunde rabat så helt hvad andre giver, ved jeg ikke

Skrevet
  • Author

For lige at vende et andet tidligere emne, de sørgelige smileys, der er vel ingen der er i tvivl om hvem der er den sørgelige her, når en bruger fra Sjælland giver sørgelig smiley her, for en helt enkelt anmeldelse, det er da sørgeligt!

Skrevet
  • Author

Hun er lille og moden og ser dejlig fræk ud

Hun er typisk Thai, hun sover gerne længe, men du kan sagtens lave en aftale med hende hvis du skriver en dag i forvejen, 9:30 er ikke et problem

Skrevet

@Kyndig Priserne for thai kvinder i Aarhus er nogenlunde sådan:

1 time massage: 5-600 kr. / inkl. HJ: 800
1 time B2B + HJ: 1000
1 time FP: 1500 kr.

Skrevet

@Kyndig super med lavere priser. Jeg troede blot, at du ønskede at kende “standardpris”.

I øvrigt interessant, at der kun er 50 kr i forskel på 30 min massage + hj, når man sammeligner Struer med Aarhus. Måske skyldes det, at udvalget er større i Aarhus? Men pyt, tråden er jo om Nong😀

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.