Hop til indhold
Gæst

Laksegade 12 i Randers

Recommended Posts

Gæst

Jeg var oppe ved hende afrikaneren i nat.

 

Jeg betalte omkring en time for megafransk og dansk i flere stillinger. Hun gjorde hvad hun kunne for at få mig til at komme på trods af min promille og tiden var  på ingen måde noget issue. Alt i alt en fin oplevelse. Hun er dog ikke den yngste i 'gamet' og det kan godt ses. Det kunne sagtens gentages.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hihi jeg hørte dig godt, tror du kom til at ringe på ved mig først hihi... Undskyld afsporingen, synes bare det var lidt sjovt. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha, det gjorde jeg også. Jeg havde ikke set at der stod lukket. Det må du undskylde. :-)

Ville egentligt have været ind til dig da jeg har læst så meget godt om dig, men når nu du ikke havde åbent måtte jeg nøjes med det næstbedste. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det et tilfælde, at et mundheld hedder: "Fanden er løs i Laksegade"? :P :P

Og Vince:

Der, hvor jeg kommer fra, kunne man i gamle dage altid banke "Slikmutter" op :D :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha, det gjorde jeg også. Jeg havde ikke set at der stod lukket. Det må du undskylde. :-)

Ville egentligt have været ind til dig da jeg har læst så meget godt om dig, men når nu du ikke havde åbent måtte jeg nøjes med det næstbedste. ;-)

Hihi du skal være så hjertelig velkommen men mellem kl 10 og 22 så jeg ikke sover igen hihi... Du behøver ikke undskylde det sker tit og med en bøhmand på, ja så kan alt jo ske hihi... Og nu må jeg heller stoppe med at skrive så jeg ikke afspore og anbefaler mig selv, hvilket er imod eg regelsæt knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

... Og nu må jeg heller stoppe med at skrive så jeg ikke afspore og anbefaler mig selv, hvilket er imod eg regelsæt knus Line

...uha nej, det kunne du jo aldrig finde på..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...uha nej, det kunne du jo aldrig finde på..:)

Jo jo det kunne jeg, det er jo min foretning sf... Knus Line smil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...