Hop til indhold
Eventyreren

God "voksen" desti i Europa søges

Recommended Posts

Hej boyz... Har brug for jeres hjælp!

 

Jeg har lagt lidt til side, og er snart klar til en mini-ferie her over sommeren - hvor jeg tænker at det primære formål er at få oplevet sex-scenen i et land hvor priserne er lidt lavere end de danske.

 

Har allerede været i Pattaya og Spanien (Barcelona og omegn) - og oplevet herlighederne der - nu er det tid til noget nyt.

 

Spørgsmålet:

 

Hvor finder jeg en ny voksen-desti med noget i retning af:

 

- fornuftige priser på pigerne

- et relativt stort udvalg af både private amatører og bordeller

- god sikkerhed (så man kan føle sig tryg) 

- en europæisk beliggenhed (ikke et must - men det er jo lidt hurtigere/billigere)

 

 

Det er ikke et must at jeres forslag skal leve op til ovenstående - det er blot en indikation af mine prioriteter (vil især gerne høre om jeres erfaringer!).

 

Håber på der er nogen der kan inspirere mig.

 

Jeg har selv masser af erfaring fra Thailand, Polen og Spanien - så hvis der er nogen der gerne vil have nogle tips derfra, så smid mig en besked.

 

Jeg tjekker også beskeder på PM - hvis det er der I gerne vil give mig tips;)

 

 

God weekend derude:)!

 

Mvh E!

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være Tyskland, check anmeldelser mv. i Forum. Det afhænger af hvad du søger, er det bordeller, klubber, eroscentre, swingerklubber, erotikdiskoteker, gadeludere. Tyskland har det hele og god mad og god øl...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grænsen mellem Sachsen og Böhmen.

 

På den tjekkiske side har man indrettet sig efter, at tyske mænd kommer over.

 

Det bevirker, at der er stor konkurrence blandt pigerne med deraf følgende lave priser, du kan let få et knald med en sød pige for 20 €

 

Hotelpriserne er også lave, jeg plejer at have et dobbeltværelse inkl. morgenmad for 40 €

 

At området langs Elben samtidig er smukt med en hel del attraktioner, gør jo ikke ferien dårligere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grænsen mellem Sachsen og Böhmen.

På den tjekkiske side har man indrettet sig efter, at tyske mænd kommer over.

Det bevirker, at der er stor konkurrence blandt pigerne med deraf følgende lave priser, du kan let få et knald med en sød pige for 20 €

Hotelpriserne er også lave, jeg plejer at have et dobbeltværelse inkl. morgenmad for 40 €

At området langs Elben samtidig er smukt med en hel del attraktioner, gør jo ikke ferien dårligere. :)

Mener du hele grænseområdet .... Eller er der en by eller to man skal gå decideret efter? Redigeret af MadDogAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg mest erfaring med området syd for Dresden, hvor også motorvejen mod Prag krydser grænsen ikke langt fra, hvor Elben (Labe) gør det samme.

 

Det er et område, hvor urene stadig går rigtigt, så er du til storbyhektik, så er det sikkert ikke noget for dig.

 

Men de fantastiske sandstensklipper på begge sider af grænsen indbyder til relaxing i 3. potens om dagen, mens man kan nyde hobbyen om aftenen.

 

Men grundliggende ville jeg aldrig føle mig fristet til at tage på feie udelukkende for sex, så hellere købe det herhjemme og få vedvarende kulturelle, historiske og naturmæssige indtryk på ferien.

 

Du kan læse lidt om minoplevelse sidste sommer her. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Som single mangler jeg dog én at dele oplevelserne, hvordan jeg løser det problem, har jeg tidligere beskrevet her. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Nu kender jeg som sagt ikke dine præferencer, så du må nøjes med at betragte min anbefaling som et input til overvejelse.

 

I området omkring Teplice , Bilina og Most er det i øvrigt let at støve en gadepige op, som er begejstret for mod betaling at give den som kæreste, hvis ikke for andet, så dog for at slippe væk fra gaden.

 

God pinse. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...