Hop til indhold

Frederikshavn Thai Gua Sha massage

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/465606 Fin sms korrespondance og hurtig aftale. Diskret sted i en boligblok, hvor man lister ind i en opgang og bliver modtaget af en sød smilende kvinde, vistnok thai. Hun er lidt buttet, men jeg kom kun for massagen denne gang. Massagen var helt fantastisk, hvor den var blandet med alm massage med olie og en form for rulle eller andet, der blev kørt hen over de æltede muskler. Det løste faktisk spændingerne op i nakke og skuldre og det er sjældent, at jeg oplever det. Hun var lidt flirtende og kom tæt på nosser, pik og røv uden at røre direkte, men jeg ved ikke om man kan få ekstra. Så del endelig med et bidrag her i tråden eller på pm, hvis det kan lade sig gøre. Så skal hun sikkert have et genbesøg med ekstras, hvis det ikke bare er en håndtrold. Massagen kan i den grad anbefales og skønt at møde en pige, der giver massage uden at prøve med mersalg.

Redigeret af Titommeren

Skrevet
  • Author

Lige en opdatering på et besøg, hvor der blev gået lidt mere til vaflerne. Samme gode massage med lidt extra, hvor jeg slikkede fissen, så hun blev drivvåd og kunne trænge op i en skøn stram fisse. Hun virker (spiller?) meget genert men jeg tror faktisk, hun bliver ægte liderlig, hvis man gør sit forarbejde godt. Minus at hun ikke vil sutte pik og med det i baghovedet kan man få betydelig mere hos andre for de samme penge. HVIS det bliver til genbesøg er det kun for massagens skyld. PS: Det kom aldrig på tale, at der skulle bruges kondom. Så der kom jeg fandeme før Pløkker 😜

Skrevet
  • Author

Det er i en boligblok i Vejlegade, meget diskret og i hendes private hjem tror jeg. Hun siger i hvert fald hun er den eneste på stedet.

Skrevet

Hej Titommeren

Hvor gammel er hun cirka?

Hvor meget har du betalt for massage og sex?

Er med kondom?

Tak

Skrevet
  • Author
zuperman skrev, for 8 timer siden:

Hej Titommeren

Hvor gammel er hun cirka?

Hvor meget har du betalt for massage og sex?

Er med kondom?

Tak

Hej Zuperman: Svært at vurdere alder, nok omkring 35, pris forhandler du med hende, men ok priser, hvis du kan undvære piksut, hvilket hun ikke gør, uden kondom som du kan læse ovenover i tråden. Knep vel ;-)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.