Hop til indhold

Queen Anal (thai) Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg var på vej hjem fra arbejde og havde kigget på Nadias profil en del gange. Jeg havde håbet, at nogen ville lave en anmeldelse, men jeg var meget trængende, så jeg tog en for holdet. Jeg valgte 45 minutters massage med analsex for 1.300 kr. – vild pris.

Det er pigen på billederne. Hun ser dog ældre ud, men er stadig lækker. Det var en god og pirrende massage. Jeg var allerede helt hård efter massagen, og efter kondomet kom på, red hun mig med min pik i numsen. Normalt er jeg kæmpe fan af blowjobs, men jeg var så liderlig, at det var lige meget.

Derefter skiftede vi til doggy. Hun var overraskende dejlig stram analt og tog den helt i bund. Hun pev lidt undervejs, men sagde, at hun var okay, så jeg kørte i et stabilt tempo og ikke for hurtigt.

Alt i alt en god oplevelse med både massage og analsex.

https://annoncelight.dk/showad/440739

Skrevet

Er hendes bryster store som de ser ud på billederne? Har nemlig længe luret på hende.

Skrevet
  • Author
Long jimbo skrev, den 30.8.2026 at 15:44:

Er hendes bryster store som de ser ud på billederne? Har nemlig længe luret på hende.

Det er hendes bryster🙏

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.