Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har også kigget på hende, men kan se de har fjernet en masse billeder fra i går af pigen så jeg noget mistænkt om at der har været falske. Undrer mig meget der ikke har været anmeldelse på hende da hun har været her nu i tre uger, og hun ser da meget flot ud på billeder.

Skrevet

Jeg har forsøgt flere gange at få fat forbindelse til hende, men hun svarer ikke på beskeder eller opkald :/

Skrevet

lurikken skrev, den 22.8.2026 at 21:27:

Med mindre de bruger falske billeder så nej, det er ikke samme Belle som var på stedet hvor Ruby er nu, hun var minimum midt 40’erne.

For nogle uger siden var der 2 kvinder på denne annonce. En ældre og så hende der er billeder af nu. Var det ikke den ældre som der var over 40 ?

Skrevet
TheDude TheDude skrev, for 22 timer siden:

For nogle uger siden var der 2 kvinder på denne annonce. En ældre og så hende der er billeder af nu. Var det ikke den ældre som der var over 40 ?

Tror ikke det er samme annonce vi snakker om. Den Belle jeg omtaler var samme sted som Ruby. Og samme annonce .

Jeg har ikke set den anden annonce du omtaler der og om der har været 2 piger på den tidligere. Så om det er samme som Belle annoncen med Ruby aner jeg ikke.

Skrevet
lurikken skrev, for 51 minutter siden:

Tror ikke det er samme annonce vi snakker om. Den Belle jeg omtaler var samme sted som Ruby. Og samme annonce .

Jeg har ikke set den anden annonce du omtaler der og om der har været 2 piger på den tidligere. Så om det er samme som Belle annoncen med Ruby aner jeg ikke.

Er der denne Bell /annonce du har besøgt
https://annoncelight.dk/profile/cuteangel
https://annoncelight.dk/showad/454446

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.