Hop til indhold

Ny pige I Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

🩷New lady in Frederikshavn🇹🇭 I'm from Thailand😘 good service 🇹🇭text me 91995414💋My name is Jane 🍒 please text me 🥰💦 - Annoncelight https://share.google/YcSZtcXuJYHrBN7y3

Besøgte denne pige I formiddag, hun er på kendt adresse i Frederikshavn, hurtig kontakt og hurtigt en aftale.

Havde aftalt sex massage sex golden shower, startede med lidt kælen, så sex selvfølgelig uden gummi og lagde klatten oppe I hende, så dejlig massage, efter ca 30 minutter, skulle jeg vende mig om, hvor hun hurtig fik liv i den bette igen, hun sluttede godt på pikken inden jeg igen fik lov at kneppe, hun stoppede op og spurgte hvad med golden shower, vi gik ud på det lille badeværelse, satte mig på gulvet og hun kom hen over mig, hun startede med at pisse roligt, træk hende tættere på så jeg kunne slikke klitten på hende, mens jeg holdt hende på røven, så kunne få en finger op i hende....

Slikkede til hun kom, hun satte sig så på min stive pik, og kneppede til jeg igen kom oppe i hende, fik et bad og listede af...

Eneste minus er hun desværre ikke pigen på billeder, vægten var nok 15 kilo mere i det vægt...

Men skidt, når alt andet var fantastisk.

Skrevet

Ligner hun ellers hende på billederne

Tungekysser hun

Hvor store er hendes bryster

På foehånd tak

Skrevet

Dengang jeg besøgte hende for en måneds tid siden , var det 100 % pigen på billedet , jeg mødte . Det kan godt være at der er brugt lidt ekstra makeup , da billederne blev taget , men det var altså hende og såvidt jeg husker svarede hendes vægt også til billeder . Hun har et lidt karakteristisk udseende for en thai , hvilket skyldes , at hun har en kinesisk bedstefar ...

Skrevet
Vendelboen skrev, for 51 minutter siden:

Dengang jeg besøgte hende for en måneds tid siden , var det 100 % pigen på billedet , jeg mødte . Det kan godt være at der er brugt lidt ekstra makeup , da billederne blev taget , men det var altså hende og såvidt jeg husker svarede hendes vægt også til billeder . Hun har et lidt karakteristisk udseende for en thai , hvilket skyldes , at hun har en kinesisk bedstefar ...

ja tror vist det spørgsmål der er på alles læber er om pløkkers farverige historie passer, kan man komme inde i hende uden gummi 2 gange og tilbyder hun golden shower og kan man får hele herligheden til 1500

Skrevet
NKT981 skrev, for 35 minutter siden:

ja tror vist det spørgsmål der er på alles læber er om pløkkers farverige historie passer, kan man komme inde i hende uden gummi 2 gange og tilbyder hun golden shower og kan man får hele herligheden til 1500

Dét med uden gummi er helt korrekt - resten kender jeg intet til …

Skrevet
  • Author
Vendelboen skrev, for 53 minutter siden:

Dét med uden gummi er helt korrekt - resten kender jeg intet til …

Helt korrekt kan jeg ærligt sige....

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.