Hop til indhold

Agatha Russel spild af penge

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Agatha Russel forleden.

Og hun er godt nok faldet af på den. Efter en nogenlunde oplevelse for 3 år siden tænkte jeg at prøve igen. Men Puha. Det skulle jeg aldrig have gjort.

Hun kunne ikke få den op at stå. Og når det endelig lykkes holdt den i 5 minutter og hun måtte nærmest starte forfra. Hun ville intet andet. Hverken legetøj eller fist da det kostet ekstra. Trods hun ikke selv kunne levere. Jeg blev smidt ud efter 25 minutter uden udløsning inklusiv et bad.

Ud over det var stedet virkelig beskidt og mørkt. Skimmel overalt og en meget mærkelig lugt.

Kan helt sikkert ikke anbefales. Spild af penge.

https://annoncelight.dk/profile/Agatha+Russell

Skrevet

Tak for at dele. Når man læser om sådan en oplevelse tænker man "Har de/hun ikke nogen stolthed i deres/sit fag?".

Hun må jo også have vidst at det har været en meget skuffende oplevelse for dig.

Skrevet

Minder meget om den oplevelse jeg havde med hende i Vejle for cirka 6 måneder siden. Vi havde aftale GFE med mig som aktiv - hun ville ikke kysse som aftalt, ingen BJ til mig og hele tiden bare en følelse af jeg skulle blive færdigt hurtigst muligt. Jeg besøger hende ikke igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.