Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen få gange efter et damebesøg har jeg med et overrasket smil tænkt: Hvad fuck skete der lige… Jeg kan huske et besøg hos en dansk pige på et hotel, massive sprøjteorgasmer, madras, sengetøj, alt pladdervådt. Super morsomt hvor vi begge bagefter, nøgne, hjalp til med at rydde op i slagmarken 🤜

Og så mine besøg hos Thai Anna i Vejle. En sexuel tornado kombineret med en vidunderlig krop og et frigjort sind.

https://annoncelight.dk/showad/436061

Og nu hende her BeeBee. Hendes billeder gik lige i pikken. Jeg synes især hendes 3. billede ret godt viser hvad jeg tænder på. Tunge bryster, gerne lidt former (en kvindekrop er altså ikke et strygebræt), og fyldige læber. Jeg bestilte 45 minutter og mødte spændt op. Lad mig med det samme sige, at hendes massage aner jeg ikke en skid om. Det var ren erotik og knepperi fra start til slut. Der var omgående en god kemi mellem os. Der blev kælet, kysset, pillet og begæret voksede 😍 Alle steder på hendes krop var varme, bløde og lækre at røre ved. Vi bollede i forskellige stillinger, alle med en (for mig) verdensklasse udsigt. Jeg var så monster tændt, så jeg har nok lignet en idiot 🤪 Hun suttede mig som afslutning, første sprøjt var udenfor hendes stramme mund, men derefter tog hun hele pikken og resten af spermen i munden. Klatten på min mave samlede hun med fingrene og suttede det i sig som nudler hahaha. Fuck, hvor var det frækt.

Kommer jeg igen? Ja, tak, meget gerne!

Skrevet
  • Author

@Rudo Det er i en opgang, hvor jeg har mødt flere andre piger (thai). Jeg har aldrig mødt nogen, men jeg besøger som regel i andres arbejdstid

Skrevet
SvendMedPind skrev, for 9 timer siden:

Nogen få gange efter et damebesøg har jeg med et overrasket smil tænkt: Hvad fuck skete der lige… Jeg kan huske et besøg hos en dansk pige på et hotel, massive sprøjteorgasmer, madras, sengetøj, alt pladdervådt. Super morsomt hvor vi begge bagefter, nøgne, hjalp til med at rydde op i slagmarken 🤜

Og så mine besøg hos Thai Anna i Vejle. En sexuel tornado kombineret med en vidunderlig krop og et frigjort sind.

https://annoncelight.dk/showad/436061

Og nu hende her BeeBee. Hendes billeder gik lige i pikken. Jeg synes især hendes 3. billede ret godt viser hvad jeg tænder på. Tunge bryster, gerne lidt former (en kvindekrop er altså ikke et strygebræt), og fyldige læber. Jeg bestilte 45 minutter og mødte spændt op. Lad mig med det samme sige, at hendes massage aner jeg ikke en skid om. Det var ren erotik og knepperi fra start til slut. Der var omgående en god kemi mellem os. Der blev kælet, kysset, pillet og begæret voksede 😍 Alle steder på hendes krop var varme, bløde og lækre at røre ved. Vi bollede i forskellige stillinger, alle med en (for mig) verdensklasse udsigt. Jeg var så monster tændt, så jeg har nok lignet en idiot 🤪 Hun suttede mig som afslutning, første sprøjt var udenfor hendes stramme mund, men derefter tog hun hele pikken og resten af spermen i munden. Klatten på min mave samlede hun med fingrene og suttede det i sig som nudler hahaha. Fuck, hvor var det frækt.

Kommer jeg igen? Ja, tak, meget gerne!

Tilbyder hun sex uden gummi

Skrevet
  • Author

@lonesome Det er ikke lige mig, så spørger ikke efter det. Kun 1 gang er jeg faldet i: Det var med en dansk pige, som insisterede på at jeg skulle sperme i hendes røv. Jeg blev grebet af stemningen, hendes høje hæle, korte kjole og cremede helt i bund haha Men er kun sket 1 gang på snart 30 år med glædespiger

Skrevet

Hvis man er interesseret, så kan man hos Bell i Vejle afslutte i røven. Jeg fik alt uden med hende.

Skrevet
GBlover skrev, den 23.8.2026 at 16:14:

Hvis man er interesseret, så kan man hos Bell i Vejle afslutte i røven. Jeg fik alt uden med hende.

er det opdaterede billeder af hende?

Skrevet
GBlover skrev, den 23.8.2026 at 16:14:

Kan du lave en anmeldelse af hende, i en ny tråd?

Skrevet

Bell er ikke så ung og slank, som billederne giver indtryk af. Hun havde tidligere nogle andre billeder på, der var mere retvisende, men stadig ikke helt. Hendes alder er omkring 40 år plus minus. I dag har hun store lår og store, faste bryster.

Trods alt det, så ta' hun den godt bagi.

Redigeret af GBlover

Skrevet
GBlover skrev, for 3 timer siden:

Bell er ikke så ung og slank, som billederne giver indtryk af. Hun havde tidligere nogle andre billeder på, der var mere retvisende, men stadig ikke helt. Hendes alder er omkring 40 år plus minus. I dag har hun store lår og store, faste bryster.

Trods alt det, så ta' hun den godt bagi.

Jeg vil forslå du laver en ny tråd om Bell. Denne tråd handler om BeeBee!

...Eller brug den allerede eksisterende tråd om Bell under efterlysning.

Redigeret af Big3lover

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.