Hop til indhold

FF stockings og stiletter 👠

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har tidligere forespurgt på FF stockings, Louboutins, Casadei Blades.

Findes der voksne kvinder som tilbyder dette til en os som har en fetish om dette?

Videoen er med en tilfældig model, så I har en ide om hvad jeg mener.

Skrevet

Den første jeg kommer til at tænke på er Baleri. Hun slår mig som en, der nok har den kvalitet og de mærker, du efterspørger.

Så kan du også, uanset din størrelse, opleve at blive suttet til roden. Har ikke selv været hos hende, men hun er meget velanskrevet bl.a. på grund af den evne.

Ellers kunne du jo finde en sød gp, som lige er din type, og købe et sæt til hende.

L

Skrevet

Som Leglover skriver, snak med din ynglings pige. Spørg om hun vil lege med. Køb nogle lækre strømper til hende. Det er en win-win situation.
Pigen vil nyde at have dem på og du kan nyde synet. Jeg har selv købt et par småting til min favorit pige. Det nyder vi begge.

Baleri er en yderes tiltrækkende pige, og hun tilbyder mange ting lige efter mit hjerte. Jeg har ikke besøgt hende, da jeg bor i Odense.
Jeg ville være fuld af løgen, hvis jeg påstod, at jeg ikke har savlet over hende 😁
En bror i hovestadsområdet fortæller, at han har været i kontakt med hende. Der var hun påvirkert af et eller andet. ❄️ Det ville gøre mig lidt forsigtig

Skrevet
  • Author

Tak for jeres svar indtil videre.

Jeg tænker, at min GP skal være en lidt mere moden, end de nævnte.

Jeg er selv midt i tresserne, og har ikke lyst til de yngre piger. Så fra midt i fyrrene og op. Og helst på Fyn eller Jylland.

Redigeret af Heelslover

Skrevet
Heelslover skrev, for 17 timer siden:

Jeg er selv midt i tresserne, og har ikke lyst til de yngre piger. Så fra midt i fyrrene og op. Og helst på Fyn eller Jylland.

@Heelslover Jeg har skoene Alderen og nok også strømperne

Skrevet
Heelslover skrev, for 18 timer siden:

Jeg vil klart anbefale Lady Hera

Hun har det du søger og mere til. Og jeg vil næsten garantere at det bliver til mere en ét besøg

https://www.domina-lady-hera.dk/

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

@Heelslover Jeg har skoene Alderen og nok også strømperne

Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

@Heelslover Jeg har skoene Alderen og nok også strømpe

jegernysgerrig skrev, 1 time siden:

Hun har det du søger og mere til. Og jeg vil næsten garantere at det bliver til mere en ét besøg

jegernysgerrig skrev, 1 time siden:

Lady Hera er da en mulighed.

Jeg ønsker dog ikke alt for meget dominans; mere synet af en flot moden kvinde, som går lidt rundt i FF’ere, og Louboutons eller Casadei Blades, og så lader legen udvikle sig derfra.

Skrevet

Lady Hera kan meget andet en dominans

Skriv til hende og fortæl hvad du drømmer om så er jeg helt sikker på hun vil give dig en fantastisk oplevelse

Skrevet
  • Author
jegernysgerrig skrev, for 54 minutter siden:

Skriv til hende og fortæl hvad du drømmer om så er jeg helt sikker på hun vil give dig en fantastisk oplevelse

😎

Skrevet
jegernysgerrig skrev, den 23.8.2026 at 14:29:

Det kan madame Illona også, og har hun ikke lige de helt rigtige strømper, så køb dem til hende

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.