Hop til indhold

Kommer omrejsende tantra Anna til Herlev igen?

Featured Replies

Skrevet

Det ser ud til, at denne lækre kvinde rejser rundt i landet. Er der nogen, der har erfaringer med hende? Jeg spørger nærmest retorisk, da jeg er opsat på at besøge hende, når hun atter når Herlev. Men jeg hører gerne nærmere.

Skrevet
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Det ser ud til, at denne lækre kvinde rejser rundt i landet. Er der nogen, der har erfaringer med hende? Jeg spørger nærmest retorisk, da jeg er opsat på at besøge hende, når hun atter når Herlev. Men jeg hører gerne nærmere.

Hvilken kvinde taler vi om?

Skrevet
Borende X skrev, for 28 minutter siden:

Har foreslået en bedre overskrift: Gæt hvem?

Skrevet
Borende X skrev, for 50 minutter siden:

• Husk at indsætte et link - ellers ender det hele i gæt og grimasser

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Jeg kan huiske ansigtet. Ifg. den anmeldelse, som Toxic henviser til, så var det en pige fra sydamerka og det var vist ikke en super oplevelse "ude efter 20 minutter" Jeg vill holde mig væk

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan huiske ansigtet. Ifg. den anmeldelse, som Toxic henviser til, så var det en pige fra sydamerka og det var vist ikke en super oplevelse "ude efter 20 minutter" Jeg vill holde mig væk

Ditto her.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.