Hop til indhold

Første år på youtube og Dania hotel - Pattaya

Featured Replies

Skrevet

den 22 august altså i morgen er det et år siden jeg lagde min første video på youtube, det har været en rejse uden lige, og en fed måde at fortælle om sine oplevelser på i Pattaya.

Mit mål var at nå 1000 Abonnenter på 1 år. Desværre ser det ud til at jeg ikke helt når det. har lige nu 988, så de sidste 12 abonnenter kommer nok ikke helt inden udgangen af den 22 august.

Men jeg er fint tilfreds selvom det måske først bliver i næste uge.

Nå men det skal ikke kun handle om min youtube kanal. Mit råd til jer der gerne vil prøve det med youtube af, kan jeg kun sige bare gå i gang. Men man skal ikke gøre det for pengene, dem er der ikke nogen af de første 2 eller 3 år. Selvom man når de 1000 abonnenter og bliver partner, er der ikke de store penge i det. så man skal være villig til at arbejde mange timer om ugen gratis i måske op til 2 år. Så man skal kun gøre det hvis man syntes det er sjovt. Og heldigvis hygger jeg mig med at lave youtube. Men gå i gang med det, lad være med at udskyde det.

Men udover det vil jeg sige 10000000 tak til alle jer der har støttet mig igennem det første år. uden jeres støtte ville det have været svært at komme igennem det første år.

Jeg har lavet en review på dansker hotellet Dania, smider jeg lige af da giver mening. Jeg syntes Dania var en fed oplevelse, og jeg mødte faktisk nogle rigtig hyggelige danskere der.

Skrevet

Synd at lave en review........ af det billigste værelse........ jeg ville have været meget intereserret i at se luxus værelset med balkon

Skrevet
  • Author
Mr.Farum skrev, for 4 timer siden:

Synd at lave en review........ af det billigste værelse........ jeg ville have været meget intereserret i at se luxus værelset med balkon

Jeg laver en bonus video med 3 forskellige pool rooms og et luxux værelse. jeg laver den måske som skjult og deler den her og ikke på youtube. men på et tidspunkt. men kan sige at de andre rum er bedre. jeg lavede den billige da jeg ville afprøve budget værelset. Hvis nogen kender ejeren, og han vil have jeg laver et større og bedre review af hotellet, gratis selvfølgelig, så bed ham lige sende mig en besked.

Redigeret af skunken

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.