Hop til indhold

Frækt GB med miss Christina

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg mulighed for at deltage i @Miss Christina GB, som jeg ellers kun har mødt til ene aftale.

Efter vi lige havde fået hilst på miss Christina var det hendes tur til rigtig at hilse på os med både hænder og mund inden det blev tid til at fylde hendes andre huller også.

Hun kom godt rundt i forskellige stillinger så vi kunne komme til alle de skønne huller, og da der ikke var så mange der havde anal med, blev hendes legetøj taget i brug så hendes dejlige røv ikke følte sig snydt, når de andre huller var i brug. Dybe kys gav hun også undervejs.

Jeg formåede at komme over målstregen 2 gange, anden gang i munden som hun slugte og ikke en dråbe blev spildt.

Der var ikke crowded, så alle kunne nemt komme til med godt flow omkring hende.

Christina er en flot kvinde med former og dejlige bryster og en skøn fisse og det mærkes tydeligt at hun nyder at blive godt brugt.

Jeg kan kun anbefale at deltage næste gang hun holder GB. Skulle man ikke have mulighed for det, er alene aftale med hende også værd at overveje.

Skrevet
Swarley skrev, den 21.8.2026 at 17:19:

Så fik jeg mulighed for at deltage i @Miss Christina GB, som jeg ellers kun har mødt til ene aftale.

Efter vi lige havde fået hilst på miss Christina var det hendes tur til rigtig at hilse på os med både hænder og mund inden det blev tid til at fylde hendes andre huller også.

Hun kom godt rundt i forskellige stillinger så vi kunne komme til alle de skønne huller, og da der ikke var så mange der havde anal med, blev hendes legetøj taget i brug så hendes dejlige røv ikke følte sig snydt, når de andre huller var i brug. Dybe kys gav hun også undervejs.

Jeg formåede at komme over målstregen 2 gange, anden gang i munden som hun slugte og ikke en dråbe blev spildt.

Der var ikke crowded, så alle kunne nemt komme til med godt flow omkring hende.

Christina er en flot kvinde med former og dejlige bryster og en skøn fisse og det mærkes tydeligt at hun nyder at blive godt brugt.

Jeg kan kun anbefale at deltage næste gang hun holder GB. Skulle man ikke have mulighed for det, er alene aftale med hende også værd at overveje.

Super fedt og intimt event! Er så taknemmelig over de søde ord og feedback som ny i dette univers 🙏🏻

(synes dog ikke du nævner at der både var danske jordbær og bobler!)

😂

Skrevet
  • Author
Miss Christina skrev, den 23.8.2026 at 19:00:

synes dog ikke du nævner at der både var danske jordbær og bobler!)

Det beklager jeg, havde fokus på noget andet sødt og berusende😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.