Hop til indhold

Freya v/Fields i Ørestaden

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n35221/freya

Var forbi hende tæt på fields. Det er hende og mange af photos er fra apartment hotel. Som jeg plejer jeg laver ikke aftale med manager jeg venter og laver aftale med GP.

Freya er ikke til alle i hendes ad. .

ja til Tante kys men ikke gfe kys,hun kan ikke deepthroat og er ikke happy for facials. Service var 8 ude af 10 og skal ikke retur. Kroppen er 10+

Skrevet

dabusta skrev, 1 time siden:

Freya er ikke til alle i hendes ad. .

ja til Tante kys men ikke gfe kys,hun kan ikke deepthroat og er ikke happy for facials. Service var 8 ude af 10 og skal ikke retur. Kroppen er 10+

Jeg fik GFE så det er nok noget med den enkelte kunde. Hun er i min optik det ypperste jeg har mødt når man ser på produktet og de enkelte services.

Selv håber jeg at finde penge nok til endnu et besøg eller tre inden hun rejser væk, for jeg fik god sex og de inkluderede services jeg ønskede, herunder kys der ikke var noget tanter over.

Skrevet
dabusta skrev, for 18 timer siden:

ja til Tante kys men ikke gfe kys,hun kan ikke deepthroat og er ikke happy for facials.

Hmm. Tungekys, Deep Throat, CIM og kom i ansigtet står ellers til at være inkluderet i prisen?

...Ikke sikkert det er hende selv som står for annoncen. ☹️

dabusta skrev, for 18 timer siden:

Som jeg plejer jeg laver ikke aftale med manager jeg venter og laver aftale med GP

Gik den indledende aftale gennem en manager? Der står ellers i annoncen at hun er 100% independent.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.