Hop til indhold

Lujan eller Linda??

Featured Replies

Skrevet

Jeg prøvede Lujan for 4-5 år siden er det vel efterhånden , da hun var ved Emdrup , og tro det eller ej men bestilte dobbelt Mega Fransk .. jeg havde fået en omgang , tog vel 20 minutter men kom i munden på hende , pause og så nu omgang .. så skulle hun rejse månederne efter og siden hun kom tilbage har hun nærmest kun været i Jylland , der var lige en kort periode hun kort var på Sjælland men ikke hvor jeg kunne få tiden til at passe men billederne er ihvertfald 6 år gammel men ser hun stadig sådan ud så har du noget at se frem til

Skrevet

Det kan sagtens være samme kvinde på billederne. For nogle år siden besøgte jeg Linda. Siden ville jeg lave en aftale med Lujan. Da vi skrev sammen i løbet af aftenen og nærmede os tiden, fik jeg besked om at hun måtte stoppe for i aften, men jeg kunne få en aftale med en anden (og det var så vistnok Linda). Derfor er jeg lidt i tvivl, for jeg har ikke besøgt Lujan.

Til gengæld, hvis det er den samme, så må hun passe på ikke at blande de to når hun laver aftaler. Der er lidt forskel i ydelser og priser

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.