Hop til indhold

Nogen der har mødt grønlænder 38 år - Randers

Featured Replies

Skrevet

Har skrevet med en på snapchat hun er utrolig flot grønlænder 38år gammel lille og petite hun vil kneppe for 500 i timen alle huller uden gummi men hun har slettet snapchat igen nogle der har mødt hende hun bor i Randers vil utrolig meget gerne mødes med hende skriv pb til mig 😃

Skrevet
Titommeren skrev, for 49 minutter siden:

De er åbenbart kommet før Trump…

Ha ha ha …, 😂😂, nu jeg har dig ., hvis du skulle anbefale en kinky nasty GP her til weekenden .. fra Århus og nordpå .. hvem skulle det være.. jeg kan mærke jeg trænger til af få fisse smurt ud over mig

Titommeren skrev, for 51 minutter siden:

De er åbenbart kommet før Trump…

Skrevet
Klopp skrev, for 22 timer siden:

Ha ha ha …, 😂😂, nu jeg har dig ., hvis du skulle anbefale en kinky nasty GP her til weekenden .. fra Århus og nordpå .. hvem skulle det være.. jeg kan mærke jeg trænger til af få fisse smurt ud over mig

Det er godt nok en afsporing af tråden, så med fare for, at en vis person genopstår fra graven herinde vil jeg mene Tanja https://annoncelight.dk/showad/430611 men hun holder vist lidt ferie nu. Når hun sætter sig på dit ansigt, er det som at se Jim Carrey i The Mask første gang han tager den på… Dernæst er der Paula, der også er dirty og billig https://annoncelight.dk/showad/462426 hvor du kan få ALT for en beskeden merpris. Knep vel.

• 3 weeks later...
Skrevet
Tjabaremig skrev, for 4 timer siden:

A@Titommeren kan du fortælle lidt mere om Paula? 😊 ligner hun sine billeder, alder osv.?

Søg på 316841 og du skal finde. Hun er en lille nips, ligner billederne men er rimelig brugt efterhånden… Anslået omkring 40 år… 😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.