Hop til indhold

Gang Bang ved Sæby, onsdag den 26. Fra 9.30 til 10.30 pris 500kr Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Profilnavn i annoncen er en mailadresse, måske du kunne prøve den vej?

Men ja, lidt spøjst at skrive kun sms uden at oplyse tlf nummer.

Skrevet
  • Author

Ja har set mail adressen synes det virker underligt

Skrevet
  • Author

er også lidt forsigtig tror jeg springer over der er noget der ikke stemmer ellers var jeg klar

Skrevet
Gbcr skrev, for 15 timer siden:

nogen der kender noget til dette gb lidt sværet at komme i kontakt når det kun er sms og ingen nummer er

https://annoncelight.dk/showad/466028

Hej gutter !

Hende her behøver I ikke springe over, for hun er ægte nok. Det er jeg ret sikker på ......

Billederne ligner hende, der plejer at husere i Ø-gadekvarteret i Aalborg. Hun er med på næsten alt og egentlig et ret godt skrald fisse til prisen.

Hun er lidt stor i det, men mega sød og du kommer bare alt det du lige kan, heeelt opp i hende.

Hun kan klart anbefales.

Ps. Jeg har nok kneppet jhende 5 gange i alt.

Helge N ....uden kontakt til himlen !

Skrevet
Helge N skrev, for 1 minut siden:

Hej gutter !

Hende her behøver I ikke springe over, for hun er ægte nok. Det er jeg ret sikker på ......

Billederne ligner hende, der plejer at husere i Ø-gadekvarteret i Aalborg. Hun er med på næsten alt og egentlig et ret godt skrald fisse til prisen.

Hun er lidt stor i det, men mega sød og du kommer bare alt det du lige kan, heeelt opp i hende.

Hun kan klart anbefales.

Pps. Hun er SMASKLIDERLIG !

Skrevet
  • Author

har også fundet frem til billederne er af hende fra øgade og har også været med der et par gange men det er mere det at der ingen nummer er hun plejer ellers at have styr på det

Skrevet
Helge N skrev, den 21.8.2026 at 15:33:

Hej gutter !

Hun kan klart anbefales.

Fedt, jeg tager chancen og tager fat i hende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.