Hop til indhold

Maria Big Ass på Nørrebro / Kbh.

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi Maria på Nørrebro i går til en hel time. Det var endnu et besøg i rækken, for hun er simpelthen mega dejlig, så det var gentagelse igen igen.

Mødte som altid en ualmindelig sød og fræk pige med fantastiske, dejlige faste bryster og en helt guddommelig røv.
Formerne og den lækre mås er bare helt i særklasse, og hun ved lige nøjagtig, hvordan hun skal bruge dem.
Hun har en fantastisk udstråling, flotte, forførende øjne og de mest frække, lækre læber.

Sessionen var super intens og tændende fra start til slut.
En hel time giver bare perfekt tid til at komme helt tæt på, nyde hendes varme nærvær og lade sig forkæle igennem.
Hun forstår virkelig at gøre det både hyggeligt, vildt og tændende på samme tid.

Det var som altid et fantastisk besøg, og jeg kan kun give min varmeste anbefaling.
Hvis man er til en smuk, sexet pige med faste bryster og en uimodståelig bagdel, går man bestemt ikke forkert her.

Billederne er spot on som altid! Jeg kommer helt sikkert igen igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.