Hop til indhold

Ny i thai verdenen - kan i guide mig ?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.

Jeg har ikke rigtigt forsøgt med thaier, og er nysgerrig på hvordan man finder en dejlig lille dejlig sag.

Er ikke rigtigt interesseret i massagedelen, så gerne en der går direkte til det sjove.

Syntes ikke rigtigt annoncerne fortæller meget og jeg er med på en god start bare er at kontakte dem.

Hjælp gerne en "thai-jomfru" med erfaringer

På forhånd tak

Skrevet

Du finder bare en annonce hvor der står en pris på FP.. Fuld pakke..

Så får du det hele 👍

Skrevet
  • Author
Milner skrev, for 32 minutter siden:

Du finder bare en annonce hvor der står en pris på FP.. Fuld pakke..

Så får du det hele 👍

Hey.

Takker, men det var egentlig for ikke at spilde tiden med massage som ikke rigtigt giver mig noget.

Skrevet

Jeg tror du vil finde stor variation i hvor hurtigt de går til sagen. Men som Milner afslører, hvis du finder en pige der reklamerer med fp så kan du generelt være ret sikker på at massage delen kan nedprioriteres

Måske skal du som førstegangsbesøgende hos en pige også acceptere at hun bruger lidt indledende minutter til at se dig lidt an, hvilket vel også er fair☺️

Redigeret af SirBK

Skrevet

Thaier er generelt ret interesseret i "mersalg". Muligvis siger de det ikke i telefonen, hvis du spørger, men når du først er kommet inden for døren, åbner der sig gerne en del "muligheder", når slagplanen fastlægges.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.