Hop til indhold

Hot thai pige - Pinky - Kolding

Featured Replies

Skrevet

Jeg blev fristet af titlen - Hot thai pige.🇹🇭♥️ Kom og kneppe mig i alle huller og uden Gummi.💦💦🔥⚡️Kolding Thai massage god service og dejlig oplevelse.

Hot thai pige - Kolding

Booking & pris

Nem korrespondance pĂĄ dansk - Aftalte 45 minutter sex og anal - Ingen kondom.

Stedet

Adressen er i Kolding centrum - adressen stĂĄr i annoncen.

Det er ikke særlig diskret, men da jeg ikke kender mange i Kolding, gjorde det mig ikke noget.

Stedet er ok, men slidt - Men hun skiftede sengetøj imens jeg var der og selve rummet var fint.

Pigen

Hun er som beskrevet andre steder ikke en petit lille pige. Der er sul pĂĄ kroppen og hun har en lidt stor topmave.

Men hun har et rigtig pænt ansigt og hendes bryster er store og dejlige - Røven stritter også fint.

Hun taler ok dansk

Sexen

Jeg vil helst starte med det frække, så man ikke skal skynde sig og det var der intet problem i.

Hun startede med et supergodt blowjob som jeg synes hun afsluttede lidt for hurtigt - SĂĄ jeg placerede hende pĂĄ ryggen pĂĄ briksen - derved kunne jeg stĂĄende fĂĄ suttet mere imens jeg legede med alle huller.

Derefter stod den pĂĄ sex i begge huller - i flere stillinger - Specielt det bagerste hul var rigtig stramt.

En ting som rigtig godt, var at hun ikke smørrede det bagerste hul ind i creme, så jeg var i tvivl om jeg overhovedet kunne trænge ind - Men hun tog den helt til roden uden problemer.

Jeg fik en rigtig dejlig udløsning og fik lov til at komme i hendes røv.

Massage

Efter en god omgang var det tid til massage og her kommer hun lidt til kort.

Massagen var meget overfladisk og med håndklæde - lidt trykken her og der.

Det var ikke dĂĄrligt, men heller ikke godt.

Pris i f.t. ydelse 7/10 (massagen trækker ned)

Sex 8/10 (superstram røv)

Pigen 7/10 (sød, men ikke petit)

Stedet 5/10 (ikke særlig diskret)

Gentagelse 7/10 (fandme en god røv)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar pĂĄ denne trĂĄd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.