Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ganske udmærket blowjob med god tid.

Uden gummi med sprøjt i munden, hun slugte dog ikke.

EN okay oplevelse, men forvent ikke den helt vilde tur, hendes teknik er hurtigt op/ned og ikke så megen pirring. Måske det vil være bedre hvis man guidede lidt, hvilket jeg ikke fik gjort.

Billederne er meget gamle men figuren passer godt.

Det er på 4 sal uden elevator så man skal være i god form.

https://annoncelight.dk/showad/274771

Skrevet
pacer skrev, for 2 timer siden:

Måske det vil være bedre hvis man guidede lidt, hvilket jeg ikke fik gjort

Det kan man jo altid have for øje, men hvor tit gør man egentlig det? Forventningen er at kvinden tilbyder sin service udfra en vis erfaring vil jeg mene og hun skriver i annoncen:
byens vildeste og vådeste blowjob og Jeg er 55 år gammel og ved, hvordan jeg skal gøre dig glad

Hvis man skal guide en 55-årig kvinde synes jeg slaget er tabt på forhånd

Skrevet

Hedonis skrev, for 1 time siden:

Udfordringen er jo at vi mænd er lige så forskellige som kvinder, når det kommer til seksuel nydelse. Jeg har prøvet kvinder som 'gav fantastiske blowjobs- jf anmeldelser, men de fandt ikk i god jord hos mig.

Jeg er heller ikke til en lufthammer-tur - så at guide er en god idé.

/ Western

Skrevet
  • Author
Hedonis skrev, for 1 time siden:

Jeg er nok ikke helt enig.
Det var ikke noget dårligt blow, men ikke helt som jeg ønskede det. Mine ønsker kan også variere efter humør og hun kan formentlig ikke læse tanker.
Hun gør nok det som virker på de fleste eller som hun tror er super godt, det var ikke fordi hun ikke lagde energi i det for det gjorde hun.
Pilen peger nok mest på mig selv, er i alt fald villig til at prøve igen og se om vi kan gøre det lidt anderledes.

Skrevet

Både hun og stedet virkede ret sølle, da jeg var der for et par år siden.

Og "Byens vildeste" var langt fra min oplevelse.

Skrevet

Jeg besøgte Bettina for næsten 15 år siden hos Hvidovrepigerne - og ja, de ligger stadig det samme sted på Gammel Køge Landevej: Forside | HvidovrePigerne

Hun var sådan set både engageret og energisk, men hun var ikke min type, og jeg kom ikke igen.

Hun bruger stadig de samme billeder, og de forekom mig også dengang ikke at være helt nye. Men hun skal have den ros, at hendes opgivne alder dengang stemmer nogenlunde med den, hun opgiver nu.

Skrevet
jokerit skrev, for 3 timer siden:

Men gir hun blow uden? Ved nogen af jer andre om det er muligt

jokerit skrev, for 3 timer siden:

Men gir hun blow uden? Ved nogen af jer andre om det er muligt

Det gør hun, men hun sluger ikke.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.