Hop til indhold

Freya i Ørestad. Kbh - en dejlig dejlig pige...

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Nedenstående er også udgivet som svar på en eftersøgning. Men så tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne udgive som en anmeldelse.

Freya

Hej alle,

Jeg besøgte hende i mandags. Kontakt var nem og jeg kom hurtigt til Ørestad, hvor hun holder (holdt?) til.

Jeg fandt hende super sød og snakkesaglig. Fantastisk krop og bryster. Sødt, smukt ansigt. Billederne og video, hvor hun har halskæde på, er hvad der venter en.

Jeg tror at man har fordel af at aftale med hende på forhånd hvad der skal foregå. Det gjorde jeg ikke, men jeg forlod alligevel stedet fuldt tilfredsstillet. Hun er ganske serviceminded og jeg fik meget ros (efter akten) for mine evner udi det orale.... og fik fortalt ganske eksplicit hvad forskellen på god og dårlig er... he he..

Kemien mellem os var god, så anbefaling herfra.

Pas godt på pigerne derude - det er så dejligt at de er her.

Redigeret af Jhrr
Link lagt til

Skrevet

hun ser da også dejlig ud på sine fotos - men 1800 kr/30 min og 2300 kr/60 min er jo way out ........

Skrevet

Altså fir 40 år siden kostede 1/2 time på bordel 600 kr. Det var før alle de udenlandske piger begyndte at komme. Hvis kunderne er der til prisen hvilket jeg tror. Rigtigt mange velhavende folk i København.

Skrevet
victora skrev, for 19 timer siden:

hun ser da også dejlig ud på sine fotos - men 1800 kr/30 min og 2300 kr/60 min er jo way out ........

Du skal være opmærksom på at en række ydelser andre med lavere priser kræver ekstra for. Er man til den basale ydelse så er hun sur, men hun giver så meget mere at jeg gerne besøger hende igen.

Skrevet
victora skrev, for 20 timer siden:

Jamen, så undlader du jo bare at besøge pigen, hvis du ikke vil betale hvad hun forlanger🤷‍♂️😉

No money = No honey

Skrevet
Erhvervsmand1 skrev, for 22 timer siden:

Er man til den basale ydelse så er hun sur

Hvem er det som bliver sur, hvis man kun tager basale ydelser?

Skrevet
Erhvervsmand1 skrev, den 21.8.2026 at 09:47:

Du skal være opmærksom på at en række ydelser andre med lavere priser kræver ekstra for. Er man til den basale ydelse så er hun sur, men hun giver så meget mere at jeg gerne besøger hende igen.

@Erhvervsmand1 Er ikke helt sikker på jeg tyder det skrevne korrekt, men hvis jeg forstår dig korrekt, så er jeg enig i at Freya i annoncen har rigtig mange ydelser inkluderet som andre, der er billigere, tager ekstra for at udføre og at det dermed ikke er voldsomt dyrt hos Freya hvis du ønsker flere disse 'ekstra' ydelser.

Men forstår dog ikke helt hvad du mener med at hun bliver sur. Er det Freya du mener som bliver sur? For hendes 'basale' ydelser er jo med stort set alt inkluderet, kan kun se der er 3 ekstra ydelser. Eller mener du at det er piger med basale ydelser til en meget billig pris, du mener bliver sure hvis der ikke tilføjes ekstra?

Skrevet
Detektiven skrev, for 37 minutter siden:

Men forstår dog ikke helt hvad du mener med at hun bliver sur.

Jeg fattede det heller ikke da jeg først læste det. Men kig på det indlæg som @Erhvervsmand1 svarer på, og byt ordet "sur" ud med "dyr" så giver det hele mening )

Skrevet

Ahh tak. Godt gennemskuet.

Kan se i en anden tråd at hun (dog kun ud fra en enkelt persons udsagn) muligvis ikke leverer alle de ydelser som hun reklamerer med at have inkluderet.

Skrevet
Den erfarne skrev, den 22.8.2026 at 10:39:

Jeg fattede det heller ikke da jeg først læste det. Men kig på det indlæg som @Erhvervsmand1 svarer på, og byt ordet "sur" ud med "dyr" så giver det hele mening )

Korrekt - staveplade drillede. Mente naturligvis dyr og ikke sur.

Skrevet

Er det store billede til venstre, hvor Freya er klædt i gult, retvisende for hendes udseende ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.