Hop til indhold

Simone i Århus, nogen besøg?

Featured Replies

Skrevet
lille_peter skrev, for 5 timer siden:

SimoneAarhus

Det lyder spændende. Kan du uddybe din oplevelse lidt mere?

Skrevet
Lasse1111 skrev, for 3 timer siden:

Det lyder spændende. Kan du uddybe din oplevelse lidt mere?

Peter besøger ikke nogle, men har tit en kommentar

Skrevet
udinaturen skrev, 1 time siden:

Er det noget værd?

Næh det er ikke noget værd for @lille_peter , og heller ikke noget værd på det enkelte indlæg, men nu får pigen jo ikke den mest positive omtale her, så hun vælger måske at oprette en ny annonce, men beholder profilnavnet - som hun jo har betalt for.
Søger man så på det nye annonce nr. kommer der ingen omtale frem, og man vælger at besøge hende - og ærgrer sig.
Søger man i stedet, eller også, på profilnavnet, kommer dette indlæg frem, og man kan spare sig selv for en oplevelse man helst ville have været foruden.

Et godt eksempel er alle de annoncer med tantra og saftig sex, som alle har falske billeder, og giver dårlige oplevelser. De opretter hele tiden nye annoncer for at snyde os, men de har betalt for profilnavnet, så det beholder de oftest.
Søg f.eks. på denne annonces nr. Der kommer intet, det er nyoprettet, og hun virker overbevisende og attraktiv i sin tekst og billeder, så hende vil jeg besøge.
Søg så på hendes profilnavn, og der kommer et par hits på tidligere annonce numre. Nu vil jeg sgu ikke besøge hende!

Er det noget værd?

Skrevet
Dentilbagevendende skrev, for 9 timer siden:

Pigen lever ikke op til den beskrivelse af hvordan du ser ud. En sød pige, men flere ting i beskrivelsen passer ikke på virkeligheden. Jeg gik igen

Kan du uddybe. Nu ser hun ret kraftig ud på billederne, er hun endnu større i virkeligheden? Eller er hun ikke stor nok til din smag 😄

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende og får lyst til at kommentere. Indlæggene er lidt uklare omkring hendes service. @Dentilbagevendende skriver at hun er meget lille. Det passer ikke. Hun er vel omkring 170 cm høj, men vægten skal nok passe. Jeg vil ikke lave en detaljeret beskrivelse af mødet.

Hvis du har det godt med store piger, så er hun faktisk ret god til det hun yder, med nogle få begrænsninger på grund af en fysisk udfordring med et knæ. Stor numse som er flot og lækker når man er i doggy. Missionær med hendes ben helt trukket op, som gav mig frydefulde stimulanser ved at stryge og mærke hendes bløde lår indvendigt. Jeg tog imod hendes tilbud 900 for 15 min uden og sluttede med en megafransk stående. Hun var med på alle mine lyster undervejs. Fik en vild og rystende udløsning der bare blev ved længe og hun tog imod. Jeg var meget tilfreds med det hele.

Skrevet

Jeg har været forbi og hun er ihvertfald ikke 170 cm. Hun er ret kraftig. Ikke en skønhed i min bog men liderligheden vandt igen. Hun var en meget meget liderlig ung kvinde og selv om jeg kun havde bestilt blow så ville hun gerne have fingre/hånd igen og igen. Hun fik en del sprøjteorgasmer og var helt væk nærmest. Hun var også vild med at jeg skulle tage hårdt fast om halsen på hende imens. Hun ville også gerne kneppes men det afstod jeg fra. Hun lugtede fra skridtet og jeg tændte sgu ikke rigtig på hende. Så jeg fik bare mit blow til sidst. Var der nok i over 30 min. Havde bestilt 15 min. Sød pige men kommer ikke igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.