Hop til indhold

Gangbang hos to lækre veninder (Kbh) - Lulu og Stine

Featured Replies

Skrevet

Her på siden har der været stillet spørgsmål om hvor vidt blonde_s’ gangbang var legit. Det er det.

To lækre piger stod klar, den lyshåret, Stine, flot pige med et par pænt store bryster og et dejligt smil, den mørkhåret, Lulu, lækker spinkel pige som også tilbød sin røv. Det lovede godt.

En større flok mænd havde åbenbart ikke andet at tage sig til en regnvåd onsdag eftermiddag. Men med 5 huller og 4 hænder til rådighed var der god mulighed for at komme til og være med i legen.

Efter en indledende runde hvor pigerne lige fik hilst på hinanden og alle pikkene, begyndte legen for alvor. Stine, som jeg har mødt tidligere ved andet gb, blev set med pikke i både hænderne, mund og fisse. Dejlige kys gav hun også. Og en dobbelt vaginal penetration var også på programmet. Fantastisk syn at se da den anden pik blev stukket ind i hendes fisse. Det gjorde helt tydelig noget godt for hende og hun blev da også højlydt indtil en tredje mand dæmpede lydene ved at stikke sin pik i munden på hende. 

Lulu, et nyt bekendtskab for mit vedkommende, tilbød alle tre huller, hvilket blev pænt taget i mod af forsamlingen. Og det skulle vise sig at hun var dejlig stram bag i. Tænk alle kombination af to huller i brug, samt alle tre huller. Jeg havde fornøjelsen af at ligge nederst da den anden pik blev stukket ind i røven på hende. Hold da op, hvor så hun godt ud i det øjeblik. Og da hendes røv trængte til en pause, jamen så fik hun da bare pik nr 2 i fissen også. 

Stine slikkede Lulu ren når nogen var kommet på hende, og hele seancen sluttede med at pigerne blev sat på gulvet og den sidste sperm blev udgydt over deres ansigter/i munden. Den del som ramte Lulu blev, selvfølgelig, slikket op af Stine. 

Der blev taget et par billeder og video klip som et privat minde for pigerne. Jeg kiggede den venlige mand over skulderen og kunne konstatere at det var pigerne som var i fokus, ikke os andre.

Og til fredagsmændene, beklager hvis Lulu er lidt øm i røven. Men hun var godt nok fræk og lækker at tage analt, så hun fik alt hvad vi kunne give hende bag i.

https://annoncelight.dk/showad/447708 

Skrevet

Hr Lille Niels skrev, for 8 timer siden:

.

"Og til fredagsmændene, beklager hvis Lulu er lidt øm i røven. Men hun var godt nok fræk og lækker at tage analt, så hun fik alt hvad vi kunne give hende bag i."

Jeg kan kun bekræfte at det var et par flotte dejlige tøser med appetit på masser af pik.

Som nævnt var lille Lulus numse velbesøgt og med god grund. Hun nød røvpulingen højlydt og tog imod veludstyrede herrer til roden.

Stines var røv var ikke til rådighed, men de samme veludstyrede herrer blev deepthroatet med en grådighed, der kun blev overgået af hendes sult efter protein smoothies.

Et special kink var at Stine var helt med på at slikke Lulu ren og frisk til næste omgang efter en tilprøjtning.

Kan kun anbefales og overvejer selv at få en tur til fredag.

Skrevet

Mon GB fredag er udsolgt?

Der er ingen kontaktinfo på annoncen på annoncelight, selvom annoncen er opdateret i nat kl. 03.15 🤷‍♂️

Redigeret af FrenchLove

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 21 timer siden:

fed anmeldelse. Tak. Er det Stine i den blå bikini? og kan man møde hende alene et sted?

Ja

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 21 timer siden:

fedt. vil du uddybe dit svar?

Jeg ved ikke om du vil møde hende alene men det kom jeg også til at tænke på da jeg kørte hjem

Skrevet

Det var en fantastisk eftermiddag. Måske det ikke var så underligt, at Lulus numse trængte til en pause, efter at hun var blevet taget analt mere eller mindre uafbrudt i den første time. Men jeg var ret overrasket over, at hun kunne tage to pikke i fissen, givet hvor stram hun var. Men det gik fint.

Er der nogen, der kan fortælle om fredagens arrangement?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.