Hop til indhold

Lille Liv og Clara hos PG i Hellerup

Featured Replies

Skrevet

.Lille Liv har jeg besøgt før, men idag var det tid til at prøve noget nyt, de to unge piger sammen. Liv kom ind klædt i rødt, mens Clara havde en lys kort sommerkjole på, begge kom ind med søde smil.

Liv er en petit sjov køn pige, mens Clara er lidt større, med det smukkeste smil og et virkeligt smukt ansigt, med funklende øjne, noget jeg virkeligt tænder på.

Vi startede stående, hvor jeg gramsede på de to søde piger, mens Liv kælede for pikken for at få den i form, havde jeg et godt tag på Claras røvballer, hvorefter mine hænder gled om i skridtet for at nusse klitterne. Clara belønnede mig med dybe liderlige støn, det var fedt at høre på, mens Liv gav søde stille smil. Fin start til at komme ud over det lidt akavede ved et første møde.

Så var det tid til at få kondom på, så de kunne komme igang med at sutte pik, det gjorde de fint, dyb og god øjenkontakt, Clara ser virkelig sød og smuk ud med en pik i munden når hun ser en dybt i øjnene.

Det var faktisk min første gang med to piger, så jeg ved ikke hvad andre gør, men det er svært for to piger at sutte pik samtidigt, så Claras g streng røg af, så jeg kunne trænge op i hende, jeg løftede bare hendes kjole op, jeg synes det er frækt at tage en pige, som kun er delvist klædt af, imens lå Liv og legede med sig selv.

Vi byttede hurtigt, så var det Livs stramme fisse jeg skulle op i, mens jeg vred mig rundt for at slikke Claras, det kræver lidt akrobatik at nyde to fisser på en gang ( jeg er ikke til lesbisk show - så jeg måtte selv arbejde).

De var rigtigt søde til at opfylde mine ønsker, når jeg bad dem om det, så nu fik de liv til at ride mig på skift, mens jeg masserede eller slukke fisse på den anden så godt jeg nu kunne komme til.

Det begyndte at flyde lidt ud for mig, 2 dejlige fisser, to dejlige munde til min rådighed, hvordan kunne jeg skifte pige godt og hurtigt og nyde den anden samtidigt? Jeg tænker det kræver lidt øvelse og smidighed.

Tak til Clara og Liv for at være så søde og villige, meget stramme piger, som jeg kunne støde helt i bund på uden at det var noget problem, og uden at skulle bruge glidecreme - det tager jeg som et stort kompliment - tusind tak til jer to søde piger.

Det var svært at vælge hvem af de to jeg skulle komme i, men valget faldt på Clara, som fik min fulde opmærksomhed, mens Liv så sødt til. Med fuld øjenkontakt, mens hun forsikrede mig om hvor dejligt det var - mellem de liderlige støn - kom jeg med mit skamben trykkede hårdt og fast mod hendes ditto.

Jeg er nu hjemme og har den der 100 pct. tilfredsstillelse hvor man varer kan flyde ud i intetheden ..

Jeg håber på en gentagelse med de to søde piger, tak for en fed oplevelse

Skrevet
FlemmingP skrev, for 2 timer siden:

Det begyndte at flyde lidt ud for mig, 2 dejlige fisser, to dejlige munde til min rådighed, hvordan kunne jeg skifte pige godt og hurtigt og nyde den anden samtidigt? Jeg tænker det kræver lidt øvelse og smidighed.

Tak for anmeldelse. Fed oplevelse du har haft dig der. Lyder lækkert. Kunne du bare skifte mellem dem uden at skulle skifte kondom?

Skrevet
  • Author
frddblk skrev, for 21 timer siden:

Tak for anmeldelse. Fed oplevelse du har haft dig der. Lyder lækkert. Kunne du bare skifte mellem dem uden at skulle skifte kondom?

Fra fisse til fisse uden kondom skift 🙂

Skrevet
FlemmingP skrev, for 1 time siden:

Fra fisse til fisse uden kondom skift 🙂

Wow.. så er det hele bare noget sjovere. 🤙

Skrevet
  • Author
frddblk skrev, for 8 timer siden:

Wow.. så er det hele bare noget sjovere. 🤙

Nemlig. Jeg havde bestilt mit set up efter min fantasi - mig i centrum - men de har masser af sjove ideer/set ups på menuen, nogle navne ved jeg faktisk ikke hvad de går ud på 😜

Skrevet

Virkelig lækker anmeldelse. jeg har selv tænkt på en trekant med de to.

Jeg har talt med Clara, og hun lyder rigtig sød.

jeg har i første omgang booket Clara til en halv domina halv GF oplevelse. Så ser vi lige hvordan det spiller an.

glæder mig til at møde hende irl.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.