Hop til indhold

Fjernelse af kønsbehåring på mænd

Featured Replies

Skrevet

Til jeg er foretrække at kønsbehåringen fjernes. Hvordan gør i det?

Elektrisk trimmer

Skraber

Kemisk hårfjerner

For nogen til at gøre det for betaling

Skrevet

Trimmer hår over pik med hårtrimmer, barberskraber til nosser Gillette proglide.

Har prøvet 1 gang hos en gp , hun brugte en billig engangsskraber , det var ingen fornøjelse.

Skrevet

Jeg foretrækker at blive vokset på kønslæberne og så “clean up” rundt om med voks også🤪🤣.. Jeg kan simpelthen ikke særlig godt tåle skraber og ligner en der er fået pest dernede😝🫣.. Prøvede sugaring men det fucked aaalt op.. Og så gjorde det så syyyygt ondt.. Alt voksede skævt ud så har måtte vente med at blive vokset og har tyet til barbering😪.. Det var som om min hårrødder blev skræmte😂🤣..

Sååå advarsel: Lad være med prøve sugaring i hvertfald🤣..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
  • Author

Jeg synes jo det er nemt over penis, men pungen, ved siden af pungen og under pungen synes jeg det er svært at undgå skrammer med trimmer og skraber. Derfor overvejer andre muligheder.

Den ene gang jeg har fået en sød pige til at gøre arbejdet var det hele med elektrisk trimmer og det var dejligt. Virkelig dejligt🤣😋

Skrevet

Laser! Det eneste jeg fortryder er at jeg ikke gjorde det meget før. Blød og glat, aldrig nogle knubber. det gør ikke så ondt

og nej jeg er ikke en mand, men mænd kan også få laser behandling ;)

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 31 minutter siden:

mænd kan også få laser behandling ;)

Det er der mange mænd, der ser ud til at have fået på issen 😂

Skrevet

Blitz Blank er det eneste, der fungerer for mig.

Skrevet

Skraber på og omkring nosser - men ikke på inderside af lårene, da det giver stikker og så trimmer med forsigtighed og ikke alt for tæt over penis, da skraber også her eller for tæt trimning giver stikker.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Pink Peach skrev, for 4 timer siden:

Laser! Det eneste jeg fortryder er at jeg ikke gjorde det meget før. Blød og glat, aldrig nogle knubber. det gør ikke så ondt

og nej jeg er ikke en mand, men mænd kan også få laser behandling ;)

Virker desværre ikke hvis man er blond! Ellers ville jeg gøre det.

Skrevet
Slowman skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes jo det er nemt over penis, men pungen, ved siden af pungen og under pungen synes jeg det er svært at undgå skrammer med trimmer og skraber. Derfor overvejer andre muligheder.

Elektrisk trimmer er fint rundt om penis og til at tage de længste hår på bollerne hvis det er længe siden der blev trimmet. Den må dog ikke komme for tæt på bollerne da der nemt kommer småskrammer.
Til bollerne en god skraber (ikke engangs, de giver også skrammer) Jeg bruger ikke gel/skum eller andet, gør det bare under bruseren med vand det virker fint og giver sjældent skrammer.

Jeg kan se at andre bruger samme metode, kan det være at du har brugt en billig eller slidt skraber siden du får skrammer af det?

Skrevet

Jeg brugte i flere år sugaring og var rigtig glad for det. Min kone laver sugaring behandlinger og har flere faste kvindelige kunder, så ikke alle har samme oplevelse som @JenniferRomantica

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Jeg brugte i flere år sugaring og var rigtig glad for det. Min kone laver sugaring behandlinger og har flere faste kvindelige kunder, så ikke alle har samme oplevelse som @JenniferRomantica

Det spøjst for alle jeg har nævnt det for siden har - da jeg er startede med at sige “hun bestilte så sugaring i stedet for voksning” - sagt “shit det gør jo meget mere ondt” som om det var almen viden🤷🏼‍♀️😂.. Vil hellere have vokset hele kroppen på en gang end nogensinde lade nogen nærme sig min tissekone med det skidt igen😝🤣..

Skrevet
Refresh skrev, for 8 timer siden:

Virker desværre ikke hvis man er blond! Ellers ville jeg gøre det.

Nej det er sandt. Og rødhåret. Eller hvis man er brun 😅

Jeg havde den perfekte kombination, mørkhåret og mega bleg 🤣

Skrevet
Pink Peach skrev, for 25 minutter siden:

Jeg havde den perfekte kombination, mørkhåret og mega bleg 🤣

Rolig nu, man må ikke lokke 😉

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

Den eneste grund til jeg ikke er tyet til det @Pink Peach er fordi jeg tænker jeg gerne vil have mulighed for at ændre “frisure”🤷🏼‍♀️😂..

Jeg elsker følelsen af at være hårfri, så regner ikke med jeg fortryder.

Men er man i tvivl er det ikke den rette løsning nej 😄

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

at være hårfri

Kræver det ikke mange behandlinger, før hårene forsvinder helt?

Skrevet

Matas har noget hårfjerner til de "Mandlige Intime områder". Det koster ikke ret meget, men det er ret effektivt!

Skrevet
Bjørn skrev, for 2 minutter siden:

Matas har noget hårfjerner til de "Mandlige Intime områder"

Det er vel Veet? - har bare læst om lidt forskellige resultater - og flere skriver om lettere forbrændinger.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 13 minutter siden:

Det er vel Veet? - har bare læst om lidt forskellige resultater - og flere skriver om lettere forbrændinger.

Det lyder "hot" 🤣😱

Skrevet
Slowman skrev, for 19 timer siden:

Den ene gang jeg har fået en sød pige til at gøre arbejdet var det hele med elektrisk trimmer og det var dejligt. Virkelig dejligt🤣😋

Bruger også trimmer over penis og skraber på pik og boller, mens det næsten er problemfri at trimme over pikken, er det helt anderledes at fjerne håret på selve pikken og bollerne og rundt omkring dem, det kommer næsten altid til at bløde, og når man gerne vil gøre et godt indtryk når man skal besøge en gp, og vil skrabe det helt glat inden besøget, ryger det hele nogle gange i vasken, man kan jo ikke komme på besøg hos en gp med en blodig pik eller boller.

Så ja, det er et problem. Må nogle gange acceptere dags gamle rester efter skraberen, for ikke at risikere at være nødt til at aflyse, bare for at vil gøre det så behageligt som muligt for pigen. - Har nogle gange overvejet om pigerne faktisk er ret ligeglad med om der er lidt hår og om det stikker lidt?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.