Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte denne kvinde i dag

Liderlig petit kvinde💦 Kaisap/Lingam tilbydes🍆 - Annoncelight

Hun var - som hun har skrevet - lille, men med store, noget hængede bryster. Hendes kropsstørrelse er lidt for småt til mig, men hendes alder, smil og de store babser trak.

Og det var en god oplevelse. Hun ER meget sød og smilende og imødekommende og har utroligt lækre babser. Hun tog godt imod at få pik og vi lå og kneppede i ske-stilling. Det var meget intimt og ingen hastværk. Da jeg trods min alder kommer hurtigt, havde jeg valgt en standard-quickey, men næste gang bliver nok andet og mere.

Ikke specielt diskret, men det gør ikke mig noget. Hun er forsigtig med at give adressen før til allersidst, men det er OK.

D

Skrevet
  • Author
Vildsvinet skrev, den 21.8.2026 at 23:15:

tak for anmeldelse - var det GFE artigt og mulighed for tungekys?

Hun er meget intim, men lidt tanteagtigt kyssende

Skrevet

Jeg har også besøgt hende , sød og en god oplevelse , ingen kys men jeg har også fuldskæg og søger det derfor heller ikke .

Hvis du søger megen diskretion er det absolut ikke stedet , lille by hvor naboerne tydeligt kan se dig og jeg fik så også hilst på en gut der stod i køkkenet og vaskede op .

Jeg er nu ligeglad men sådan er det jo ikke alle der har det 😁

Skrevet
maximus skrev, for 7 timer siden:

lille by hvor naboerne tydeligt kan se dig og jeg fik så også hilst på en gut der stod i køkkenet og vaskede op .

Det lyder ellers hyggeligt nok. Du gav vel en hånd med og svingede viskestykket ?

Skrevet
deerhunter skrev, den 19.8.2026 at 16:47:

babser

deerhunter skrev, den 19.8.2026 at 16:47:

hængede bryster.

Er brysterne mon ægte?

Skrevet
  • Author

Tror jeg ikke. Jeg synes at mærke ca 200 cc sili i hver babs.

Var det min kæreste/kone ville jeg give hende 500 cc blødt implantat i hver. Så ville der være nogle fantastiske flotte babser at kæle med/i

D

Skrevet

Kørte 1time og blev brændt af.

som beskrevet opgav hun vej navn men ikke nummer. Da jeg som aftalt skriver ved ankomst, svare hun ikke efter 30 min kørte jeg igen. Øv havde ellers set frem til at møde hende, men jeg har ikke lyst til at spilde 2,5 time af mit liv igen.

Redigeret af domedk

Skrevet
  • Author

Jeg besøgte Lucky med de dejlige babser igen i dag. Hurtig kontakt og ½ time efter var jeg hos hende. Selvom jeg faktisk sov over mig i weekenden og brændte hende ("syg" var undskyldningen).

Hun var atter sød og dejlig. Vi lå i en 69 og det kunne hun tydeligvis godt lide. Derefter ridt. Normalt vil jeg helst kneppe kvinderne doggy eller fra siden, men hendes vilde ridt med de 2 dejlig babser hoppende op og ned - det var lækkert. Hendes bryster har en form som gør, at man uden problemer kan have vorterne fra begge i munden på samme tid. Det er lækkert.

Pludselig - mens hun red mig, kom hun højlydt og blev varmt og ekstra våd. Derefter kom jeg højlydt og hun sagde bagefter "Thank you".

Tænker at quickeyen skal opgraderes næste gang :-)

D

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.