Hop til indhold

Its me Nadia i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg har et par frustrerende ture i det jyske, hvor jeg er blevet mødt af falske billeder og en standard jeg slet ikke havde lyst at bruge penge på.

Sidste gang var heldet dog med mig.

Jeg har før besøgt Nadia i Odense og hun er altså en fin model.

Dog var jeg ret splittet for min krop trængte i den grad til massage, men udsynet til de smukke bryster fik mig til at tvivle på om det overhovedet var muligt.

Jeg fik fremstammet at massagen nok var i fokus, og så skal jeg love for at tvivlen blev gjort til skamme. Det var en af de mest kompetente massager jeg har været udsat for og Nadia er også både sød og veltalende. Kæmpe plus.

Jeg afsluttede med en håndtrold som var lige voldsomt nok til mig så jeg måtte lige have hende et par gear ned men det lykkedes og alt i alt en super oplevelse.

Sted 8/10

Pige 9/10

Service 9/10

Pris 8/10

Gentagelsesfaktor 100%

https://annoncelight.dk/showad/373396

Skrevet

Min erfaring med hende er at hun er godt oppe i årene og ikke yder det samme mere, men er en sød kvinde :-) besøgte hende da hun holdt til i Kolding, linket som du har lagt op fører til en tøm side ingen annonce

Redigeret af Hanløven

Skrevet
  • Author
Hanløven skrev, den 20.8.2026 at 10:14:

Min erfaring med hende er at hun er godt oppe i årene og ikke yder det samme mere, men er en sød kvinde :-) besøgte hende da hun holdt til i Kolding, linket som du har lagt op fører til en tøm side ingen annonce

Godt oppe i årene er jo er vidt begreb. Mit bud er at hun er i midt - slut 30'erne.

Hun deaktiverer sin annonce når hun ikke er på.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.