Hop til indhold

Katie, super model, Aarhus - nogen der har besøgt hende

Featured Replies

Skrevet

Kan ikke berette om et besøg, men en AI detektor siger at der er 100% sandsynllighed for at billederne er AI genereret

Skrevet
  • Author
niskanen skrev, for 2 timer siden:

Kan ikke berette om et besøg, men en AI detektor siger at der er 100% sandsynllighed for at billederne er AI genereret

Det er nok korrekt.
Ser at den lyserøde stol har forskellig ryghøjde :)

Der bliver godt nok brugt en del på thai annoncerne

Skrevet
Voiggodrengen skrev, den 19.8.2026 at 13:55:

Det er nok korrekt.
Ser at den lyserøde stol har forskellig ryghøjde :)

Der bliver godt nok brugt en del på thai annoncerne

Det dælme godt observeret 😂

Skrevet

Jeg besøgte Katie, da hun var i Aalborg for et par uger siden.

Jeg har ikke den store viden om Ai genererede billeder, men billede 7/9 i annoncen er i hvert fald Katie.

Alderen stemmer og massagen er den bedste massage, jeg nogen sinde har fået.

Havde bestilt 60 min massage + b2b + bj. Da vi kom dertil fik jeg kørt den af mellem Katies store, bløde, smukke bryster. Derfra gik det hurtigt. Katie tilbød at tage den i munden, så jeg kunne skyde kanonen af, men foretrak at blive mellem brysterne. Det fortrød jeg ikke. Ligge på ryggen og få spansk.

Kan varmt anbefale et besøg hos Katie. Hun er varm, venlig og har humor. Sexdelen har jeg ikke prøvet, men massagen er 1. klasse og langt fra AI genereret.

Skal helt sikkert besøge Katie igen, når hun vender retur til Aalborg

Skrevet
TheDude TheDude skrev, for 12 timer siden:

2 annoncer

På billederne er det er jo to forskellige, selvom det er samme navn. Så hvorfor skulle det være den samme?

Skrevet

Det er ikke de samme billeder. Men det er altså samme ansigt. Så medmindre de er tvillinger ( som begge hedder Katie🙃 )er det altså samme model der er på de billeder.

Redigeret af TheDude TheDude

Skrevet

Jeg tror at den, som har ‘overtaget’ profilen i Aalborg, har undladt at ændre billederne efter Katie tog til Århus og fik ny profil. Pigerne, som er på den adresse i Aalborg har tidligere overladt tlf. nr. og profil til den næste pige på adressen

Skrevet

Men er der nogen der reelt har besøgt hende i Aarhus og kan berette om det nogenlunde er pigen man møder 😊

Skrevet

Så tog jeg turen.
Det er pigen./kvinden, Men billederne er tunet godt op. Eller 10 år gamle. Hun er ikke helt så sprød og lækker som billederne viser. Jeg blev dog og tog en tur med hende. Hun var faktisk rigtig god til at massere. Men Sex var lidt kedeligt. Men måske kunne hun fornemme at jeg jeg ikke tændte helt på hende. Vi fik i allefald ikke nogen fræk kemi op at kører. Om andre vil få samme oplevelse kan jeg ikke sige. Men ikke lige en gentagelse fra mig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.