Hop til indhold

fu...sickoflittleboys kbh

Featured Replies

Skrevet

Hun er en speciel type, ar på sjælen, umiddelbar og direkte, kan helt sikkert være iskold, men hun er ubetinget på min top 3 over bedste knald ever! Har du tændt hende, så får du en oplevelse!

Skrevet
  • Author
Neuken skrev, for 44 minutter siden:

Hun er en speciel type, ar på sjælen, umiddelbar og direkte, kan helt sikkert være iskold, men hun er ubetinget på min top 3 over bedste knald ever! Har du tændt hende, så får du en oplevelse!

Tak. Ja men det skriver hun jo også selv. Og noget med adhd .

Skrevet

Ja total ADHD kanin. Hvis hun synes du er kedelig så bliver det ikke godt, men kan du tænde op under hendes kinks og håndtere en ADHD kanin, så får du svært ved at følge med!

Skrevet
  • Author
Neuken skrev, for 37 minutter siden:

Ja total ADHD kanin. Hvis hun synes du er kedelig så bliver det ikke godt, men kan du tænde op under hendes kinks og håndtere en ADHD kanin, så får du svært ved at følge med!

Har mødt et par stykker. Det kan jeg sagtens.

Skrevet

just wrote her.. see if she replies and see what happens. may i ask? how much sugar does she ask and what does she do?

Skrevet

Jeg har mødtes med hende siden 2017 og hvis man er til en pige med tatoveringer og piercinger, så hun lige den pige!

Det er korrekt at hun nu bor i Greve.

• 2 weeks later...
Skrevet
herrens skrev, den 19.8.2026 at 09:16:

https://sugardaters.com/da/profile/5VRvMrk5Z0

I've been talking to her for a long time about meeting at her place, now in Greve, it used to be Glostrup, but it always ends in no answer etc.
Anyone who has met her? And can say good and bad about it,, thanks

any luck?

Skrevet
  • Author
ivovera skrev, 1 time siden:

any luck?

Nope

Hun har svaret hej. Og så ikke åbnet

Skrevet
herrens skrev, for 6 timer siden:

Nope

She said hello and then didn't open the door.

too bad.... i wrote 2 message.. they have been seen. no answear....

Skrevet
ivovera skrev, for 15 timer siden:

too bad.... i wrote 2 message.. they have been seen. no answear....

Husk nu at som pige derinde, så vælter beskederne ind! Så hvis man ikke skiller sig ud i mængden, så får man ikke svar!

Skrevet
  • Author
SnowmanDK skrev, for 2 timer siden:

Husk nu at som pige derinde, så vælter beskederne ind! Så hvis man ikke skiller sig ud i mængden, så får man ikke svar!

Godt sagt . Du er altså en pige. Og ved det. Fint

Skrevet
herrens skrev, den 30.8.2026 at 16:56:

Godt sagt . Du er altså en pige. Og ved det. Fint

Nej det er jeg dog ikke. Men jeg har set nogle hvor hurtigt det går i pigers indbakke, med nogle af de SB jeg har mødt!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.