Hop til indhold

Sianna Shine - Kbh - Solskin på efterkrav

Featured Replies

Skrevet

For et par uger siden sad jeg i min bil udenfor Seduction Girls og ventede, da jeg var kommet lidt for tidligt. Jeg så godt at der kom en kvinde ud og satte sig i bilen bagved, men jeg tænkte bare at det var telen, da det var lige ved vagtskiftet. Da jeg steg ud for at gå ind, vinkede kvinden i bilen pludselig til mig. Jeg kunne ikke se hvem det var fordi solen stod i forruden, men da jeg kom nærmere og hun rullede vinduet ned, kunne jeg se at det var smukke @Sianna, der sad der og smilede som en lille sol og vinkede til mig. Et hurtigt kys og et ønske om en lækkert møde med hvem end den heldige kvinde jeg skulle besøge var, gjorde lige min dag en smule ekstra, ekstraordinær 😍

I torsdags, skriver den kvinde jeg havde en aftale med lørdag pludselig at hun er blevet syg! Hurtigt i gang med at lave nye planer og Luca bookes til søndag eftermiddag. Lørdag morgen, skriver hun at hun også er blevet syg!!! 😱

Med konen på landet og hjælpe til med høsten trak det op til en ualmindelig stille og rolig weekend, så jeg lagde mig på sofaen med armene over kors og et tøsefornærmet ansigtsudtryk og var klar til ikke at rykke mig ud af flækken i protest imod al den dejlige sex jeg var gået glip af.

Det holdt så kun i en time... Med et slog det ned i mig at det da var tåbeligt at ligge brak, når verden nu engang er fyldt med vidunderlige kvinder. Ind og se hvem der var på vagt. Jeg tjekker som regel Seduction først og jeg behøvede slet ikke at kigge videre, da jeg med det største smil fik øje på Siannas navn på vagtplanen.

Seduction Girls goddag...
Mig: Hej Lulu, det er Refresh!
Lulu: Hej Refresh, dejligt at høre din stemme, har du det godt?
Mig: Jeg er blevet brændt af!
Lulu: Hvem pokker skulle dog finde på det
Mig: To sygemeldinger, så det er de jo ikke selv herrer over, men du har Sianna på, har hun tid til at lege?
Lulu: Det kan du tro hun har, hun sidder faktisk allerede og smiler da hun hørte at det var dig 🥰

En time senere kommer hun ind til mig og vi falder i kyssesnak 😍

Vi havde haft et par rigtig frække oplevelser og gode samtaler indenfor de sidste par måneder, så ind imellem kyssene, var der travlt med at få spurgt ind og fulgt op på vores samtaler. Vi snakkede stadig lystigt, da hun skubbede mig ned på sengen og kravlede ind over mig. På med gummidutten og gang i den lækreste intense oral, afbrudt af brudstykker af samtaler og søde ord om at hun havde savnet mig siden sidst og at min pik er dejlig. Hun satte sig op på mig og sagde med den største smil, at hun nærmest skammede sig, men at hun var glad for at de andre var blevet syge, så hun fik æren af mit besøg i dag. Jeg svarede at jeg nærmest skammede mig over at hun var mit 3. valg... Vi grinte lidt og så forstummede samtalen, fortrængt af nydelse og fordybelse.

Vores sex er blevet mere og mere intens de sidste par gange og denne gang var ingen undtagelse. Er du sunshine (eller altså Sianna sunShine), hvor var det bare lækkert at mærke hende og høre hendes søde lyde og stemme når hun tiggende bønfaldt mig om at blive ved. Med den perfekte timing meldte min udløsning sig på banen og jeg faldt omkuld i orgasmerus... Som jeg lå der og vred mig, begyndte hun at nusse mig, som hun ved jeg elsker og hun endte med at pakke mig helt sammen i bølger af vidunderlig nydelse. Hollywood, kunne ikke have fundet på en bedre scene end denne.

Vi faldt i snak igen og fik faktisk vendt nogle ret interessante vinkler på mænds og kvinders adfærd og oplevelser i det seksuelle, før hun hoppede ud i bad og jeg kunne prøve at samle mig nok til at jeg kunne få tøj på igen.

Varme farvelkys og tak for besøget og så stod jeg der, ude i lyset igen... Fuldstændig udkneppet og opfyldt.

Hjem på sofaen og ligge brak, som planlagt, men denne gang med et saligt smil og den dejlige smag af hendes våde lyst på mine læber.

Hvordan pokker har man været så heldig at møde alle de vidunderlige kvinder?!?

Lorteliv!

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/sianna/

https://annoncelight.dk/showad/290108

Skrevet

Sig mig fik du et kys af damen på gaden ?

Det vil jeg aldrig turde gør selv, dertil er jeg for paranoid.

Skrevet
  • Author
Arabersgr skrev, for 3 timer siden:

Sig mig fik du et kys af damen på gaden ?

Det vil jeg aldrig turde gør selv, dertil er jeg for paranoid.

Jeg tror ikke vi nåede at tænke så meget...

Blev sku' så overrasket over at det var hende at jeg bare lænede mig ind 🥰

Pisse sjovt og dejligt og er faktisk sket for nylig med en anden også 🤪

Hende jeg skulle være sammen med så det og sagde "nåh, du er nok om dig!" 🤣🤣🤣

Men der er klart en af fordelene ved at alt er ude i det åbne ift. konen. Langt mindre paranoia. Jeg var til fredagsbar med nogle brødre herindefra og fik pludselig øje på en bil, som kunne være min kones og de andre var sikker på at jeg var bange for at blive opdaget... I virkeligheden håbede jeg mere på at hun kom for at deltage 😍

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.