Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Bella https://annoncelight.dk/showad/433010 https://annoncelight.dk/profile/sweeties.345 og blev meget positiv overrasket. Jeg kunne ikke finde meget omtale af hende, så jeg måtte selv afsted :-), det blev godt.
Ansigtet har måske fået lidt beautifier, men ikke meget. Billet af hende i den blå ligner rigtig meget, med dejlig smilehuller. Kroppen regnede jeg med nok var lidt som i det lyserøde sæt, men hun må have tabt sig en del. Brysterne sidder perfekt, hun påstår at de er ægte og føles også sådanne, men hvor de sidder flot og strutter. Dejlig fast krop, ingen løse deller eller maveskind. Dejlig BJ, lidt kysseri, og forskellige stillinger. Meget optaget af at give en god oplevelse og virker meget imødekommende. Bad sammen før og efter. Nåede ikke at prøve massagen, men snakkede lidt efterfølgende. Sød og sexet pige, vær god ved hende.

Hun fortalte at hun skal en tur til Herning snart, men regner med at komme tilbage til Silkeborg. Så må jeg se hvornår jeg kan finde tid til at komme forbi igen.

Mine bedste anbefalinger

Skrevet
  • Author
AnonyMan skrev, for 5 minutter siden:

Var stedet diskret nok ?

ahh, ikke specielt diskret, men der er flere lejligheder i opgangen. Hun havde låst døren op før jeg kom, så jeg var fri for at stå udenfor og vente -)

Skrevet

Jeg har også besøgt Bella. Rigtig sød og dejlig pige, som var meget indstillet på at give en god oplevelse. Kærlig, sjov og fræk på samme tid. Bad med hende både før og efter, massage, b2b, bj, tungekys, pussy slide og dejlig sex. Billederne er vellignende. Hun taler godt engelsk og er nem at snakke med. Jeg kommer tilbage, når tid og økonomi tillader det. 😄

Redigeret af midtvestagurken2

Skrevet

Fik også aflagt et 60 min besøg og en rigtig god oplevelse, en af de bedste for mig. Billederne passer 100p. Ingen hastværk, tvært imod og Bella er rigtig sød og sjov. Ville helst sikkert komme igen.

Eneste er i forhold til stedet som er ganske fint/rent men meget lidt diskret som også tidligere nævnt.

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke diskretionen er noget stort problem. Man kan hurtigt smutte ind og ud, og så meget trafik synes jeg ikke der er i gaden.

Om kort tid er hun i Herning på en adresse, som er en smule mere diskret.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.