Hop til indhold

Lindenborg rasteplads, foregår der noget ?

Featured Replies

Skrevet

Halløj

Hørte fornyeligt om dette sted. Og var nysgerrig på om der egentlig kommer nogle der ude?

Og hvem? Tænker kvinder/mænd?

Skrevet

Det er jo en Dogging spot og ja der kommer mange andre. Tvivler dog på det er profiler herindefra. Men måske et sted der bliver benyttet af Q profiler fra dette forum. Under alle omstændigheder er Dogging verdenen en lottokupon men har man tålmodighed kan det betale sig hvis man kender spillereglerne. Kom der meget med min kone og folk fra sex i det fri netværk for flere år siden.

Redigeret af SirCumaLot

Skrevet
  • Author

Okay.. har virkelig ingen erfaring med den slags.. og har for nogle år siden prøvet at melde mig til sex i det fri.. men syntes det virkede noget dødt..

Kan du evt uddybe spilleregler måske du kender andre steder ? Du velkommen til at smide en pb.

Skrevet
frisk1981 skrev, for 1 time siden:

Okay.. har virkelig ingen erfaring med den slags.. og har for nogle år siden prøvet at melde mig til sex i det fri.. men syntes det virkede noget dødt..

Kan du evt uddybe spilleregler måske du kender andre steder ? Du velkommen til at smide en pb.

Der findes gode sider som dogging-fun som er nævnt her også. Lav en profil derinde og lav et opslag for at få adgang til hele forum. Spilleregler ved dogging er de samme som i klub. Spørg før du rør og et nej er et nej. Ofte er det også frækt at være en flue på væggen. Du skal væbne dig med tålmodighed for ofte kræver det mange timers venten men det kan være det hele værd. Det sker at kvinder og par slår “events” op på siden men så daler dogging konceptet i sin oprindelige form.

Go jagt

Skrevet
  • Author

Ahh super nu jeg med.. hehe måske jeg var lidt tungnem, men klart ja…

Og ja måske heller ikke dårligt bare at kigge 😅

Tak for info

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.