Hop til indhold

Sælger min kone - Herning egnen

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/465649

Faldt over denne annonce og blev straks fristet af deres setup. Fin dialog med manden som styrer booking, og vi blev enige om et besøg i dag.

Bopælen er en mindre by, så besøg kræver bil, nærmeste større by er Herning.

Blev modtaget af en imødekommende mand, og efter kort at have hilst på og ordnet betalingen med ham, blev jeg vist ind i soveværelset. Her ventede en skøn kvinde i et dejligt frækt outfit. Jeg startede med at få afklaret om hun var helt ok med dette setup, det gav hun tydeligt udtryk for at hun var. Efter smalltalk og lidt kram, var det tid til at komme af tøjet. Vi lagde os på sengen og startede stille op med at udforske hinanden. Hun har rigtig mange tatoveringer, så det skal man være “til” jeg synes de passede godt til hende. Fandt ned mellem hendes ben og en dejlig fisse med en lille pearcing i toppen. Begyndte at slikke, det synes hun godt om, og blev dejligt våd.

Efter en tid sådan, fik jeg monteret kondomet, og i missionær trængte jeg op i en dejlig våd fisse. Vi var igennem et par stillinger mere, rigtig dejligt og en skøn oplevelse, med en skøn kvinde, som ikke er professionel GP, men gør hvad hun kan for at man skal føle sig godt tilpas.

Så alt i alt et super fint besøg ved et imødekommende par, som sammen har besluttet sig for dette “eventyr” Tænker helt sikkert det bliver til genbesøg når kalenderen og tiden igen tillader det.

Skrevet

Suttede hun dig ? Kan du beskrive kroppen udover hun har tattoos? Lyder umiddelbart til at være begrænset hvad hun er med på når man læser deres annonce. Ingen garanti for hverken det ene eller andet og ingen billeder. Passer alderen ?

Skrevet
  • Author

@Mrking Ja, fik blow med gummi. Også kys. Dejlig krop, naturlige bryster - ikke slank, og heller ikke tyk.

Oplevede ikke en masse begrænsninger, og tænker mere det skal opfattes som en slags guideline for hvad man ikke er garanteret, og handler mere om at der skal være kemi og lyst. Alder passer fint.

Redigeret af Kirneh86

Skrevet

Det er super du er tilfreds. Men jeg ville aldrig betale for at få blow med gummi. Om så det var gratis og en Sarah Young der ville give det. Var det tantekys eller tungekys?

Et koncept hvor man ikke må se billeder inden. Ja jeg har efterspurgt og fået nej. Og hvor man skal aflevere 1000 kr til manden inden man lukkes ind i det forjættede land. Til en kvinde som vi indtil videre kun har dit ord for ser nogenlunde ud og deres egen annonces superlativer.

Smag og behag er jo som bekendt meget forskellig og jeg gider ikke smide 1000 kr ud af vinduet, hvis det viser sig hun slet ikke tænder mig eller lever op til forventningerne.

Det svarer i min bog til forudbetaling og det fraråder jeg ofte andre imod her i dette forum. Så nej tak herfra.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 1 time siden:

Når jeg læser @Mrkings udlægning af hvordan det foregår kan jeg kun gentage se SexSlaven dokumentaren fra HBO om en sag i Sverige med præcis disse setup.

Massage-testeren skrev, for 1 time siden:

Når jeg læser @Mrkings udlægning af hvordan det foregår kan jeg kun gentage se SexSlaven dokumentaren fra HBO om en sag i Sverige med præcis disse setup.

Hvad skete der dér?

Skrevet

Det er mig og min kone som kører dette koncept.

Hun er hverken sexslave, eller tvunget ud i det. Vi er begge enige om det og denne leg tænder os. Derfor har jeg også sat nogle begrænsninger fordi jeg gerne vil have, og gøre mit til at hun får en god oplevelse. Nej blow er ikke garanteret, kommer der en med en beskidt sjover, så dykker hun nok ikke ned. Og så vil jeg ikke risikere at der sidder en sur mand og siger “der stod at du gav blow” og at hun så føler sig presset til det. Vi har valgt at køre konceptet på denne måde, og synes man det er kedeligt, for dyrt, eller det bare ikke er noget for dig, så er man selvfølgelig velkommen til at søge dem, som tilbyder netop det du søger.

Vi er amatører og nybegynder, så forvent ikke at du møder en professionel glædespige.

Som der også stod i anmeldelsen, så har hun en del tatoveringer. Derfor er der ingen billeder- vi gør dette i privat hjem. Vores første prioritet er at bevare anonymiteten. Jeg lagde annoncen op i lørdags og det meste af søndag brugte jeg på at skrive og besvare tæt på 200 henvendelser. Hvoraf omkring 80% ikke var interesseret i et besøg, men bare at få noget inspiration til at gokke den af.

Man kan få en lille video af hende, hvis man sender os et ansigt billede. Og da vi havde besøg af @Kirneh86 var han også inde og hilse på min kone, inden betalingen. Det tror jeg også gerne, at han vil bekræfte. Jeg er ikke ude på at sælge katten i sækken. Og kommer man på besøg, så er man selvfølgelig velkommen til at vende om i døren, hvis min kone ikke er noget for dig. Også uden at du først har betalt 1000 kr.

Redigeret af peterph

Skrevet
  • Author

@Mrking Hvis du har så meget turnoff på deres setup forstår jeg egentlig ikke du gider bruge energi på det. Bare scroll videre og find en du synes om. Det er korrekt som @peterph skriver at jeg så konen inden betaling, beklager den ukorrekte kronologi. Så det har intet med forudbetaling at gøre, det vil jeg aldrig acceptere. Jeg havde også inden aftalen fået tilsendt video, så vidste udemærket hvad der mødte mig.

Måske du @Mrking simpelthen har virket useriøs siden du fik nej 😜

Skrevet
Kirneh86 skrev, for 7 timer siden:

@Mrking Hvis du har så meget turnoff på deres setup forstår jeg egentlig ikke du gider bruge energi på det. Bare scroll videre og find en du synes om. Det er korrekt som @peterph skriver at jeg så konen inden betaling, beklager den ukorrekte kronologi. Så det har intet med forudbetaling at gøre, det vil jeg aldrig acceptere. Jeg havde også inden aftalen fået tilsendt video, så vidste udemærket hvad der mødte mig.

Måske du @Mrking simpelthen har virket useriøs siden du fik nej 😜

Hold da op en masse ændringer du lige pludselig fremkommer med efter manden kom på banen i tråden. Han er åbenbart ikke så meget amatør at han ikke kender eroguide.

Der er så meget overenstemmelse i jeres indlæg, at som den skeptiker jeg er, må erkende, at jeg tror du er manden. Som jeg også har skrevet på mail til dig/manden. At den anmeldelse er et reklameopslag.

Nuvel jeg kan tage fejl. Men ift alt det der er skrevet på mail og til de seneste indlæg her så ser det sgu lidt for synkroniseret ud i min paranoide verden.

Nej, jeg har ikke virket useriøs i min henvendelse. Og jeg har ikke fået et nej til noget som helst, men derimod ikke tilbudt nogen video! Den mulighed er nu dukket op som trold af en æske og sørme om ikke du også pludselig havde modtaget den inden dit besøg. Pudsigt du ikke nævnte det i din anmeldelse. 🧐

Og ja, jeg kan bare springe over og finde noget andet at kommentere på. Og nogle andre GP’ere….

Redigeret af Mrking

Skrevet

A

Redigeret af peterph

Skrevet

Vi lukker ned igen inden vi rigtig kom i gang.

Jeg orker simpelthen ikke alt det her.

Ja, jeg viste en mail korrespondance, men kun fordi @Mrking bliver ved med at komme med falske anklager. Jeg ved ikke hvorfor han kører så personlig hetz imod os.

men det slutter nu.

Skrevet

Jeg kører ikke nogen personlig hetz mod jer. Dette er et debatforum og hvor man bl.a. kan anmelde, efterlyse og undres.

Jeg beklager og undskylder, hvis jeg har været for meget sølvpapirshat i denne kontekst.

Husk at Annoncelight og Eroguide ikke er forbundne og hvad vi tænker og skriver herinde kan du jo i bund og grund vælge bare at ignorere.

Vi ser jo bl.a. utallige beviser på at selv de dårligst anmeldte i dette forum nogensinde lever i bedste velgående som GP’ere den dag i dag via bl.a. Annoncelight. 😀

Skrevet

Vil moderator ikke slette denne tråd?

Vi er stoppet.

Tak

Skrevet
  • Author

Nej @Mrking jeg er ikke manden, det tror jeg også selv du vil kunne konkludere hvis du læser mine tidligere indlæg 😊 Og når jeg ser dine tidligere indlæg tror jeg faktisk du ser flere spøgelser end du ser GP’er……

Skrevet
Kirneh86 skrev, for 1 minut siden:

Nej @Mrking jeg er ikke manden, det tror jeg også selv du vil kunne konkludere hvis du læser mine tidligere indlæg 😊 Og når jeg ser dine tidligere indlæg tror jeg faktisk du ser flere spøgelser end du ser GP’er……

Det vil min bankrådgiver ikke være enig med dig i….😉

Skrevet
  • Author
Mrking skrev, for 15 minutter siden:

Det vil min bankrådgiver ikke være enig med dig i….😉

Det er til gengæld god humor 👍😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.