Hop til indhold

Frankfurt. FKK eller andet?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er så heldig at skulle en lille tur til Frankfurt snart. Har ikke været på "tur" i udlandet i mange år, så har brug for lidt hjælp.

Har kigget på FKK da det er prøvet før og det ville jo være nærliggende at tage på Manhatten og se hvad det er for noget, men er der andre muligheder og hvad er do's and dont's i Frankfurt?

Har mest erfaring med Polen selv og en enkelt tur på Harmony.

Hilfe bitte :-)

Skrevet

Vil anbefale dig at besøge FKK Sharks som ligger i Darmstadt syd for Frankfurt, du kan kommer dertil med toget og gå det sidste stykke fra stationen eller evt. taxa. Et andet bud kunne være FKK Oase som ligger nord for Frankfurt, brug evt. Uber til at komme derud og de har taxa service derude fra, når du skal hjem igen 🙂

Skrevet

Det eneste du ikke må er, at gå ind på et af de mange Laufhauses som er tæt på banegården. Langt de fleste kører en eller anden form for scam af.

Skrevet
  • Author

Har også researchet lidt på Laufhaus og det tror jeg ikke lige er mig.

Skrevet
Gangnam skrev, for 5 timer siden:

Har også researchet lidt på Laufhaus og det tror jeg ikke lige er mig.

Hele kvarteret omkring banegården (Bahnhofsviertel) hvor div. Laufhaus ligger kan ikke anbefales, vil jeg mene....

Skrevet

Der er FKK Palace inde i Frankfurt, så lettere tilgængelig. En del år siden jeg har været nogle af stederne, men FKK er ikke hvad det har været. For 10-20 år siden var illusionen om unge mødre, der tjente en skilling og fik deres behov opfyldt ganske ægte. Nu er der mere køligt. Brug din sunde fornuft. Og brug den 2 gange inden du siger ja til noget. Var det mig ville jeg sige nej tak til alle tilbud og vælge det jeg vil ha.

God tur

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.