Lurifax 1 Skrevet 30. Maj, 2014 (edited) Hej Jeg har længe fuldt med herinde og mente at det var på tide, at få mig en profil På tirsdag har jeg en aftale med Elise og jeg ser meget frem til det Bare for at være nysgerrig, vil jeg se om der er nogen af jer som kender hende? Hilsen Lurifax http://side6.dk/resultatside/?q=3929 Redigeret 30. Maj, 2014 af Alleviator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 30. Maj, 2014 hvem er Elise og hvor henne i verden ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 30. Maj, 2014 jeg tror hun er i kolding efter overskriften at dømme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lurifax 1 Skrevet 30. Maj, 2014 jeg ved desværre ikke hvordan jeg ligger et link ind og ja, det er i Kolding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 30. Maj, 2014 ja så er det jo svært at hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 138 Skrevet 5. Juni, 2014 Hej Lurifax. Fik du besøgt pigen? Overvejer nemlig også om hun ikke var et besøg værd... :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lurifax 1 Skrevet 5. Juni, 2014 nej det gjorde jeg desværre ikke jeg blev syg, så måtte aflyse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 138 Skrevet 5. Juni, 2014 Nå for katten - det var da træls. Håber du er ovenpå igen. Hvis du får held af et møde med hende, må du meget gerne lige give en melding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg