Hop til indhold

Nina - dejlige Nina i Aarhus

Featured Replies

Skrevet
dickens skrev, for 2 timer siden:

Hun er midlertidigt i XXX biks

Så fik du lige brudt en del af hendes anonymitet. Der nævnes ikke sted i annoncen.

Skrevet

@dickens nu du skriver at hun har tabt sig siden du besøgte hende sidst: Hvor har hun været før. Jeg kan ikke huske hende, men navnet siger mig noget. Vel ikke Marselisborg Allé?

Skrevet
  • Author
Hedonis skrev, for 4 timer siden:

@dickens nu du skriver at hun har tabt sig siden du besøgte hende sidst: Hvor har hun været før. Jeg kan ikke huske hende, men navnet siger mig noget. Vel ikke Marselisborg Allé?

Hun har sted i knudrisgade men afløser Gip indtil d 22/8

Skrevet
dickens skrev, for 13 timer siden:

Hun har sted i knudrisgade men afløser Gip indtil d 22/8

Diskretion er ikke din ting.
Tænk dig da om mand. Din trang til at lufte din viden ødelægger nemt tingene for. pigerne.

Skrevet
Voiggodrengen skrev, den 18.8.2026 at 10:30:

Diskretion er ikke din ting.
Tænk dig da om mand. Din trang til at lufte din viden ødelægger nemt tingene for. pigerne.

Heller ikke klædeligt af dig at være så korreksende. Hvad er det lige han ødelægger for pigerne?

Skrevet
Ridderlig skrev, for 2 timer siden:

ødelægger for pigerne

I ingen af sine annoncer nævner pigen lokation. Men det går dickens så. Alle ved hvor GIP arbejder og alle ved at der kun er en klinik i den gade.
Der er jo en grund til at pigen ikke nævner lokationen.

Hvis vi skal blive ved med at se thai piger i Danmark så skal diskretions niveauet op igen. Der var engang hvor kodex blev overholdt af stort set alle, men det er godt nok skredet på det sidste.

Skrevet

@dickens

Læs lige retningslinjerne igen, du har jo selv accepteret dem, da du oprettede din profil:

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Skrevet
Ridderlig skrev, den 21.8.2026 at 22:03:

Hvad skulle vi gøre uden alle i besserwissere 🤷‍♂️

Du behøver ikke at gøre andet end at være mere diskret.
Dette er jo ikke første gang du braldre op om din viden om pigernes lokation.
Hvad får du egentlig ud af det?

I øvrigt har det intet med besserwisser at gøre - Google ordet. Det har noget med moral og hensynstagen at gøre.

Redigeret af Voiggodrengen

Skrevet

Kan vi blive enige om, at i begge to er mænd med for meget testosteron i blodet og har behov for at fremhæve jer selv ved at nedværdige den anden part? Hvis I giver hinanden et kindkys, fletter fingre og siger undskyld… kan vi så gå tilbage hvad der reelt er indhold her?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.