Hop til indhold

Katherine eller Michelle i Hårlev.?

Featured Replies

Skrevet
Milner skrev, for 2 timer siden:

den samme,

begge annoncer har i hvert fald 1 billede identisk billede med i annoncerne, nemlig det hvor pigen sidder i et rødt latex lignende outfit

Redigeret af Nygløden

Skrevet
Milner skrev, for 2 timer siden:

jeg tror det er den samme

Hvorfor skulle det ikke være den samme ? de har da samme telf nr.

Men gør mig lidt mistænksom , når de har flere kunstner navne.

Skrevet
  • Author

Stadig ingen der har været der..?(

Skrevet

jeg har været der Milner. Hun er sød nok og til prisen er det helt ok. Hun har lækre bryster og en stor numse. Hun var yderst tjenestevillig og forhandlingsvillig. Vil give hende 5/10 på udseende og nok 7-8/10 for hendes attitude og villighed.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, den 23.8.2026 at 09:32:

og en stor numse.

Er det hende på billederne, ???

Skrevet

Det kan det måske godt være. Hun er ikke vildt lækker - nærmere lidt ordinær Men Jeg skal selv til at bestille tid igen. Fik ikke skrevet det første gang, men hendes fisse er noget af det strammeste jeg har prøvet og jeg har alligvel været “omkring” kan man vel sige. Nogle kvinder kan træne sig op til det og det er nok det der er tilfældes her.

Redigeret af Brunfilla

Skrevet
  • Author

Jeg spørger, fordi, jeg magter ikke store røve , og på billederne ser hun okay slank ud. 😂😂

Skrevet

Som jeg skrev, har hun en stor røv. Ikke kæmpe eller overdrevet, men hun er ikke pigen du skal besøge for udseendet skyld for nu at være ærlig. Så er det bedre alternativer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.