Hop til indhold

Nami Thai girl i Vissenbjerg

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende -ude på landet for enden af en grusvej i et lille rødt hus. (tænkte ellers det var ligesom i gammel dage)

Hun kunne dårlig hilse på og lade mig komme ind af døren -før end hun forlangte betaling. Havde bestilt fp 1 time -vi klædte os af, og op på briksen med mig -hvor hun satte sig hårdt på min lænd (kunne mærke hendes knogler) først massage uden olie -hendes mobil var meget aktiv -og da hun tog et opkald -og denne ikke kunne engelsk -brugte hun meget krudt på ham, og senere med, at brokke sig over ham -jeg bad hende holde fokus på hendes nuværende kunde og ikke næste/mobilen. Hvilket hun tog i mod, men virkede slet ikke fokuserede -hun kom dog igennem til, at jeg skulle vende mig. og straks fik jeg en kondom på -og hun suttede lidt, plaskede lidt mere olie rundt omkring -og stønnede som om hun var mega tændt (hvilket hun ikke var) så skiftet hun kondom -og sagde "fuck" -når ja men så gjorde vi det lidt -stønne igen højlyt -så sagde hun "time" og der var mindst 15minutter tilbage -gjorde jeg hende opmærksom på... -dette mente hun bestemt ikke. Jeg bad hende om hj -som hun slet ikke gad -trykkede for hårdt, og for hurtigt -jeg stoppede hende og gjorde det selv -hvilket fik hende til at begynde, at rydde op. Efterfølgende bad jeg om et bad -som jeg så godt kunne tag -dog ude et rent håndklæde -men jeg var ligeglad -tog et håndklæde selv, og gik i bad, og tog tøj på, og kørte min vej (5 minutter før tid)

Jeg har aldrig været der før, og kommer aldrig igen;-)

https://annoncelight.dk/showad/461171

Tror aldrig jeg har prøvet noget lignende...

Skrevet

Hmmmm….

Jeg har besøgt hende to gange. 45 min til 1000 kr for FP

Jeg betaler altid med det samme. Og bad jeg hende om at lægge sig og modtage massage først bagpå så forpå. Der var ingen begrænsninger. Jeg måtte de jeg ville og fik ros for dejlig behandling.

Bagefter havde vi fin sex og jeg husker ikke om afslutningen var med hånden, men jeg var rigtig godt tilfreds begge gange. Sød dame, som har lovet mig super massage næste gang jeg besøger hende😇

Skrevet

er det meget diskret hun holder til? selvom den knap så gode oplevelse, søger jeg virkelig diskret, så kunne have interesse her.

Skrevet
Egoisten skrev, for 2 timer siden:

er det meget diskret hun holder til? selvom den knap så gode oplevelse, søger jeg virkelig diskret, så kunne have interesse her.

Helt diskret. Ind af en ret lang grusvej til et ældre landhus.

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 4 timer siden:

Hmmmm….

-Ja hun har måske haft en dårlig dag så... Men nok også kemi;-) jeg kommer ikke igen hos hende.

Skrevet

Jeg har været hos Nami flere gange og jeg har ikke noget at klage over. God massage og god sex. Jeg kommer helt sikkert tilbage. Rigtig sød pige.

Skrevet

Hun giver god massage, yder god service og er dejlig, jeg har brugt hendes tjenester mange gange, så jeg kommer gerne igen. Hun er mega sød og imødekommende og venlig og ser mega godt ud

Skrevet
Maler skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været hos Nami flere gange og jeg har ikke noget at klage over. God massage og god sex. Jeg kommer helt sikkert tilbage. Rigtig sød pige.

Kat2000 skrev, for 14 minutter siden:

Hun giver god massage, yder god service og er dejlig, jeg har brugt hendes tjenester mange gange, så jeg kommer gerne igen. Hun er mega sød og imødekommende og venlig og ser mega godt ud

Jamen velkommen til begge 2.

Mødte i hinanden hos Nami og besluttede at gå sammen hjem og oprette en profil og skrive en "anmeldelse" hver? -Nå nej, jeg kan se at @Maler sidst var online 18.50 og @Kat2000 er oprettet 18.53. Så i har lige misset hinanden, det var da ærgerligt 🤔😅

Linket går nu til en "Elly"

Skrevet

Jeg synes Nami er en dygtig og kompetent massør, hun giver en god service og gode ekstra ydelser. Hun er sød og venlig, hun får mine varmeste anbefalinger

Skrevet

Denne tråd er gaven der bliver ved med at give 😆

Og hej Nami, velkommen til.

...Ups, hov, jeg så forkert, jeg mener hej @Maler 😹

Skrevet

Man skal i hvertfald ikke tro på alt hvad man hører og læser herinde....

Jeg har også besøgt hende. Det er tumps ned.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.