Hop til indhold

Ung dansk pige på hotel i København

Featured Replies

Skrevet

For omkring 2 år siden besøgte jeg en ung dansk pige på et pænt hotel på Vesterbro i København.

Det var en god oplevelse i den lidt dyre ende, og hun forlangte noget (10% som jeg husker det) forud, men alle aftaler blev overholdt.

Er der nogen, der kan huske hende og ved, om hun stadig er aktiv.

Jeg mener hun var fra Jylland.

Skrevet

Annoncen er fra 2017, men må altså stadig være aktiv, da den ikke er slettet. Det giver jo ingen mening fortsat at betale til en annonce, som man i virkeligheden ikke bruger.

Skrevet
NewBee6970 skrev, den 16.8.2026 at 20:22:

Der skulle graves lidt i hukommelsen, men jeg vil mene, at du tænker på Sandra Delacour.

Jeg har ikke set nye annoncer fra hende de sidste par år, men der kan stadig findes gamle, fx denne:

https://annoncelight.dk/showad/268417

Ja hun kan fanme sit kram

Skrevet
  • Author

Jeg synes ikke helt priserne passer.

Jeg mener hun tog 2200 for en halv time og 200 forud.

Hun var alle pengene værd og kom vist fra Jylland/Århus, så den del passer godt nok.

Skrevet
Borende X skrev, den 16.8.2026 at 22:07:

Annoncen er fra 2017, men må altså stadig være aktiv, da den ikke er slettet. Det giver jo ingen mening fortsat at betale til en annonce, som man i virkeligheden ikke bruger.

der er ikke betalt for den annonce.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.