Hop til indhold

Er FKK klubberne i frit fald?

Featured Replies

Skrevet

Første besøg på Happy Garden saunaklub, efter Coronatiden.

Jeg husker mest denne klub for den overdådige mad og de mange gæster og ikke så meget om pigerne. Hvilket chok. Dog var det en søndag eftermiddag. 6 piger og 5 mænd, og rigtig dårlig mad.

Jeg snakkede med Erika fra Rumænien, ligesom alle de andre piger, tror jeg.

Prisen for 30 min er nu 80 EUR, hvor det før var 50 EUR, inkl. fransk uden, 69'er.

Jeg blev lokket på værelse med Erika, hvilken fejl, Hun havde klart sagt i sofaen at fransk uden og 69'er var inkluderet i de 80 EUR, men da vi kom ind på værelset, var det lige pludselig 50 EUR mere for fransk uden, og endnu 50 EUR for 69'er!!!. Jeg sagde at jeg ville gerne afslutte denne omgang. Men det kunne jeg ikke, nu når vi var i værelset. Så jeg valgte at blive den halve time. so, i Rumænien er omkring 10 danske minutter. Jeg ved ikke om alle piger er sådan, men hvis ikke så hold jer langt fra Erika. ja, jeg nævner hendes navn her, da jeg aldrig har mødt så falsk en pige. Hun har været på Samya før.

Jeg snakkede med et par lokale herrer, som sagde at 30 minutter på Samya nu er 100 EUR!!!!

Med dårlig mad og dårlige piger, kan man efterhånden bare finde en Rumænsk pige i Danmark. Det er samme pris.

Dog nævnte en af herrerne, at på Acapulco Gold nær Düsseldorf, er det stadig 50 eur for 30 minutter. Jeg ved dog ikke hvad der er inkluderet.

Desuden nævnte han saunaklub YinYang nær/i Holland, som en god klub. Åbenbart er der andre skatteregler for pigerne i Holland, så priserne er vist stadig 50 eur for 30 minutter. jeg kommer nok aldrig mere på Happy Garden saunaklub

Skrevet

Nu er inflationen jo ikke kun i Danmark men andre lande også så ned tanke om corona snart er 5 år siden virker du som en der ikke helt har været i verden siden

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 21 minutter siden:

Nu er inflationen jo ikke kun i Danmark men andre lande også så ned tanke om corona snart er 5 år siden virker du som en der ikke helt har været i verden siden

Spørgsmålet er bare, om priserne kun er/blev sat op med inflationsprocenten? I en sådan situation, hvilket også er set i danske supermarkeder, bliver der lige lagt lidt oven i inflationen.

Det samme vil f.eks ske, hvis Danmark går over til euro'en. Her vil der ved omregningen også blive snydt på vægten. Det sås i netop Tyskland, da man indførte euro'en: Priserne steg, hvis man sammenlignede med den gamle D-Mark.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.