Hop til indhold

Chili og sex

Featured Replies

Skrevet

Efter dejlig sex sad nøgne på sengen og spiste thaimad, som hun havde lavet.
Til at spice det op havde hun brækket nogle små aflange sorte chilier i små stykker og drysset dem over. Det smagte afsindigt godt, omend lidt stærkt til min danske gane.

Hun havde et middel mod det, sagde hun, og stak et par fingre i sig selv og derefter i munden på mig. Det hjalp nu ikke ret meget, ud over jeg blev stiv. Hun greb om den og legede med glans. 30 sekunder senere stod pikken i brand.
Maden blev sat på gulvet og pikken i hende gadagung, dadagung ud over frydens stepper med glødende pik.
Jeg kom, og hun gjorde sig selv færdig. Pikken glødede stadig.
Hun indrømmede at hun også kunne mærke chilifingrene i missen.

Jeg vil absolut ikke anbefale det, slet ikke.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 minut siden:

Har hørt om folk der kommer chili i røven som sm leg 😅

Så kan man tale om "Ild i røven"
Hvad har i forestillet jer? Chilli brænder også, når du skal af med det igen dagen efter.
Har du chilli på fingrene, så lad være med at klø dig i øjet eller leg med pikken. Det vil du fortryde.
Der er en grund til, at det anbefales at bruge plastichansker, når du arbejder med chilli

Skrevet
Pink Peach skrev, for 46 minutter siden:

Har hørt om folk der kommer chili i røven som sm leg 😅

Man kan starte med lidt ingefær eller peberrod, det luner også 😋

Skrevet
Hans69 skrev, for 11 minutter siden:

Man kan starte med lidt ingefær eller peberrod, det luner også 😋

Tror bare jeg springer over 😄

Skrevet

Hvis nogen mangler nogle af de helt stærke på den anden side af millionen på Scoville scalaen... skriver i bare en PB. så finder vi ud af noget D

Skrevet
massageafhængig skrev, for 12 minutter siden:

Hvis nogen mangler nogle af de helt stærke på den anden side af millionen på Scoville scalaen

Det kan godt være, at det bliver for meget 😀 Jeg har nogle hjemmedyrkede habanero - de skulle ligge på ca. 100.000-350.000 scoville. De ligger i fryseren og keder sig, så kan også donere, hvis der er nogen interesserede.

Bare til info inden de evt. ryger indenbords: Har engang lavet en lasagne med 2 stk. af disse habanero - det var alt for stærkt og røg lige i skraldespanden 🤣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.