Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor ikke bare spørge hende? En sms kan nok opklarer dit spørgsmål.

Skrevet
  • Author
pacer skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor ikke bare spørge hende? En sms kan nok opklarer dit spørgsmål.

Du har helt ret pacer. Beklager at jeg ikke straks gjorde det. Troede bare at der var en god del vidensdeling herinde. Ind imellem kan der være forskellige ydelser fx. alt efter om man er ny eller gammel kunde.

Rigtig god dag til dig og alle jer andre 🙂

Skrevet

Som regel kun et skud. Hun kører efter et ret fast program.

Skrevet

Jeg har besøgt en enkelt gang, og der ville hun gerne have løsnet et skud mere hos mig, men det lykkedes mig ikke. (Købte en time)

Når det så er sagt, så har Jogge helt ret. Hun kører et helt fast program fra start til slut. Hun virker utrolig glad for en, men det skal man ikke lade sig narre af. Det er ca. samme program vi alle får. Men lækker er hun, og ganske sød.

Skrevet
  • Author

Mange tak for info 🙂 Jeg må en tur forbi hende og se hvad det hele ender med. Første skud går ind i mellem lidt hurtigere end beregnet. Så vil det jo være rart at kunne nå lidt mere. Hun lyder ganske spændende.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan man få en uddybning af hvad det faste program er?

Skrevet

Det inkludere pussyslide, hendes røv i dit hoved, hvor hun vældigt gerne vil slikkes i røven, en mase flirt og kiggen i spejlet mens hun nyder dig og sig selv, så ellers en tur ind i hende som hun nok skal styre.

Hun vil helst ikke tages først - men vil igennem sine rutiner- som er ganske gavmilde. Hun er godt klar over hun den grad giver fuld pakke.

Jeg synes du selv skal opleve hende - for det kan da være du får en lidt anden pakke. Hvem ved.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.