Hop til indhold

Nogen der har besøgt Charissa i Århus N

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Incognito69 skrev, for 1 time siden:

Hendes krop er som på billederne, men ansigtet er AI genereret.

Interessant. Kan du måske beskrive ansigtet og hvordan var oplevelsen?

Skrevet
Incognito69 skrev, for 1 time siden:

men ansigtet er AI genereret

Har du besøgt hende, siden du ved det?

Da annoncen kom på var det fotos af en popular pige, X, som var i Århus for noget tid siden. Så kom det nuværende ansigt på, men beklædning var den samme, og fotovinkler de samme som dem X havde. Og nu er beklædningen ændret, og fotovinkler ligeledes.

Skrevet
Mike56 skrev, for 32 minutter siden:

Interessant. Kan du måske beskrive ansigtet og hvordan var oplevelsen?

Så meget almindelig ud. Oplevelsen var meget hvad man forventer. Hvis du ønsker specifics så skriv direkte, da jeg overvejer om jeg skal tilbage og ikke vil afsløre mig selv.

Voiggodrengen skrev, for 24 minutter siden:

Jep.

Skrevet
  • Author
Voiggodrengen skrev, for 1 time siden:

Da annoncen kom på var det fotos af en popular pige, X, som var i Århus for noget tid siden. Så kom det nuværende ansigt på, men beklædning var den samme, og fotovinkler de samme som dem X havde. Og nu er beklædningen ændret, og fotovinkler ligeledes.

Ja, det virker besynderligt. Hvis jeg ikke tager fejl, var det Cherry som var på billederne i starten, så gad vide om det bare er hende man møder eller en helt anden thaipige.

Skrevet
Mike56 skrev, for 13 timer siden:

Ja, det virker besynderligt. Hvis jeg ikke tager fejl, var det Cherry som var på billederne i starten, så gad vide om det bare er hende man møder eller en helt anden thaipige.

Det er hende på billederne nu.
Håbede også det var Cherry😘, nogen der ved om hun også er på adressen?

Skrevet
  • Author
Jansen skrev, for 4 timer siden:

Det er hende på billederne nu.
Håbede også det var Cherry😘, nogen der ved om hun også er på adressen?

Har du fået besøgt Charissa, altså hende på billederne nu?

Skrevet
Mike56 skrev, den 15.8.2026 at 17:06:

Har du fået besøgt Charissa, altså hende på billederne nu?

Jeg har ikke prøvet hende da jeg gik igen pga. falske billeder, men det er hende på de nuværende billeder.
Jeg har lidt fortrudt da hun var rigtig sød og beklagede de falske billeder hun troede ikke det var et problem, hun er smuk og alder passer også i mine øjne.
Besøger hende nok en anden dag.

Skrevet
  • Author
Jansen skrev, den 21.8.2026 at 11:20:

Jeg har ikke prøvet hende da jeg gik igen pga. falske billeder, men det er hende på de nuværende billeder.
Jeg har lidt fortrudt da hun var rigtig sød og beklagede de falske billeder hun troede ikke det var et problem, hun er smuk og alder passer også i mine øjne.
Besøger hende nok en anden dag.

Interessant, hun ser jo smuk og lækker ud på billederne, så måske du bare skulle havde nøjes med hende?

Hvis du kan huske Nimo som var i Viby for længe siden, vil du sige at Charissa ligner Nimo mere eller mindre? Jeg er nemlig kæmpe fan af thaipiger med det udseende og det har været en stor skuffelse hos mine seneste thaipiger besøg, da de ikke var så kønne i virkeligheden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.